دستگیری پرستار قلابی و آمار کذب تلفات کرونا + تصاویر

دستگیری پرستار قلابی بیمارستان مسیح دانشوری اهل هرمزگان

دستگیری پرستار قلابی و آمار کذب تلفات کرونا + تصاویر و فیلم او را به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

چندی پیش شبکه من و تو ویدئویی را از یک زن جوان پخش کرد که این زن مدعی بود پرستار است و با گریه و زاری میگفت که من یکی از پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری تهران هستم و امروز بیش از 100 نفر جان خود را از دست داده اند و از مردم خواهش میکرد که از خانه هایشان بیرون نروند.

دستگیری پرستار قلابی و آمار کذب تلفات کرونا + تصاویر

دستگیری پرستار قلابی

بعد از تحقیقات پلیس فتا مشخص شد که این زن اهل استان هرمزگان بوده و هیچ رابطه ای با بیمارستان مسیح دانشوری تهران ندارد و صرفا برای اینکه ویدئویی را برای مسیح علینژاد بفرستد و باعث ترس و وحشت مردم شود دست به این کار زده است که در نهایت توسط پلیس فتا دستگیر میشود.

بیوگرافی پرستار قلابی

این خانم تحت هیچ عنوانی در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در استان هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ برای مسیح علی نژاد سعی در فضاسازی و تشویش اذهان عمومی داشته که روز گذشته توسط سازمان اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: انتشار خبر دستگیری یکی از نوچه‌های مسیح علینژاد که برای فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی از هیچ اقدام کثیفی فروگذار نمی‌کند با واکنش کاربران فضای مجازی نیز همراه شد.

لازم به ذکر است سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتا استان سمنان در تشریح این موضوع گفت: شایعه، ترویج‏ خبری ساختگی است که بر پایه بزرگ‏نمایی، رعب‏آفرینی و یا تحریف استوار است، در بیان چنین خبری، جنبه کم‏رنگی از حقیقت دیده می‌شود، لذا کاربران در انتشار اخبار مربوط به ویروس کرونا مراقب شایعات مجازی باشند.

وی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که شایعات در مورد کرونا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بیداد می‌کند و اخبار مستند و مطالب مفید درباره پیشگیری از ابتلا به این ویروس بین آنها گم شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *