دستگیر مرد چینی و اعترافات او درباره ارتباط با دختران ایرانی

دستگیری مرد چینی و اعترافات او درباره ارتباط با دختران ایرانی

دستگیری مرد چینی و اعترافات او درباره ارتباط با دختران ایرانی به همراه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مرد چینی که این روزها در رسانه ها نامش بر سر زبان ها افتاده دستگیر شد رسانه ها ابتدا از اصالت این شخص نام نمیبرند و فقط مینوشتند یک تبعه خارجی!!!

دستگیری مرد چینی

مرد چینی که با ارتباط برقرار کردن با دختران زیر ۱۸ سال ایرانی از ان‌ها فیلم و عکس تهیه کرده و در یوتیوب به اشتراک گذاشته بود توسط پلیس دستگیر شد

این مرد چینی در یوتیوب با انتشار فیلم هایی از ارتباطش با دختران ایرانی نوشته بود که ارتباط با دختران ایرانی راحت است و آنها خیلی راحت من را به خانه شان دعوت میکنند

دستگیری مرد چینی و اعترافات او درباره ارتباط با دختران ایرانی

این اظهارنظر این مرد چینی باعث شده بود که بسیاری از خانم های ایرانی ناراحت شده و به او حمله کنند

این اتفاق بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته و در نهایت پلیس فتا برای دستگیری این مرد چینی اقدام کرد

بعد از دستگیری او گفته که من میخواستم فرهنگ و سبک زندگی ایرانی ها را در یوتیوب به اشتراک بگذارم و اینگونه اقدامات در یوتیوب و فضای مجازی امری کاملاً طبیعی است و هر کسی به کشوری دیگر سفر می‌کند دوست دارد که سبک زندگی و فرهنگ آنها را به اشتراک بگذارد او با عذرخواهی از همه خانم های ایرانی تمام کلیپ های اشتراک گذاشته شده در یوتیوب را حذف کرد.

رهنگ‌ سیداحمد خسروی رئیس مرکزاطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی از تشکیل پرونده در خصوص ادعای یکی از اتباع خارجی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ خسروی‌ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده‌است مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.

وی گفت: با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبری بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند؛ بر این اساس پرونده ‌ای تحت همین عنوان به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی برای پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *