دعای روز یازدهم ماه رمضان با معنی + شرح دعای روز یازدهم رمضان

دعای روز یازدهم ماه رمضان با معنی + شرح دعای روز یازدهم رمضان

دعای روز یازدهم ماه رمضان با معنی + شرح دعای روز یازدهم رمضان به همراه ترجمه را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دعای روز یازدهم ماه رمضان با معنی + شرح دعای روز یازدهم رمضان

فرارسیدن رمضان فرصتی بسیار خوب برای انسان ها بودهتا بتوانند از آن نهایت استفاده را برده و خود را با پرهیزکاری از منکراتی که خداوند وضع کرده آماده کنند.

روزه گرفتن در این روزها میتواند به انسان کمک زیاد کند تا او را در همه حالت ها بسنجد و نشان بدهد که تا چقدر میتواند در پرهیزکاری مقاوم باشد.

عکس نوشته دعای روز یازدهم رمضان

دعای روز یازدهم ماه رمضان

خداوند این ایام را بسیار محترم شمارده و به انسان ها فرصتی برای بخشودگی را قرار داده است تا بتوانند از آن در راستای دستورات خدواند گام برداند.

ماه بخشودگی که خدا برای انسان ها قرار داده و از بهترین ایامی سال خواهد بود پس بهتر است تا میتوانیم از آن نهایت استفاده را کرده و با عمل کردن به همه دستوراتی که خداوند برای ما قرار داده آن را ادا کنیم.

امامان معصوم برای روزهای رمضان دعاهایی را ذکر کرده اند و به مسلمانان پیشنهاد داده اند که از این دعاها استفاده کنند.

دعای یازدهم رمضان , شرح دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان

پس بهتر است هر آنچه که در روایت آمده و از طرف معصومین گفته شده را انجام داده تا مورد عنایت خداوند قرار بگیریم و بتوانیم کارهایی که مورد خشنودی خداوند است را انجام دهیم.

همچنین ببینید: پیامک و متن ماه رمضان 98

در ادامه این بخش از مجله شبونه دعای روز یازدهم را اماده کرده ایم که آن در زمان سحر و افطار بهتر است بخوانید.

دعای روز یازدهم ماه رمضان با معنی + شرح دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ حَبّبْ الیّ فیهِ الإحْسانَ وكَرّهْ الیّ فیهِ الفُسوقَ والعِصْیانَ وحَرّمْ علیّ فیهِ السّخَطَ والنّیرانَ بِعَوْنِكَ یا غیاثَ المُسْتغیثین.

خدایا دوست گردان بمن در این روز نیكى را و نـاپسند بدار در این روز فسق و نافرمانى را و حرام كن بر من در آن خشم و سوزندگى را به یاریت اى دادرس داد خواهان.

دعای روز یازدهم ماه رمضان با معنی + شرح دعای روز یازدهم رمضان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *