دعوای شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند و کتک زدن او

دعوای شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند و کتک زدن او

دعوای شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند جنجال شد شهاب حسینی که مدتی است با خانم ساناز ارجمند ازدواج کرده است حالا خبرهایی منتشر شده که آنها با یکدیگر به مشکل خورده اند البته هنوز این دو نفر به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

دعوای شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند و کتک زدن او

دعوای شهاب حسینی و همسر جدیدش

خبر ازدواج مجدد شهاب حسینی یکی از اخبار مهم در رسانه های کشورمان بود چرا که با یک خانم بسیار کوچک تر از خود ازدواج کرده بود.

ززندگی شهاب حسینی به عنوان سوپراستار سینمای ایران همیشه زیر ذره بین رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی بوده است و کوچکترین اتفاقی پیرامون زندگی این چهره به تیتر اول رسانه ها تبدیل میشود.

حتی برخی از کاربران فضای مجازی معتقد هستند که اخبار زندگی شخصی او توسط اقوام و همسایه های این بازیگر منتشر میشود.

دعوای شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند و کتک زدن او

شهاب حسینی بعد از جدایی از پریچهر قنبری جنجال یادی به پا کرد این خبر زمانی رسانه ای شد که خانم پریچهر قنبری در جشنواره های مختلف به صورت تکی ظاهر میشد و آقای شهاب حسینی به همراه همسر جدیدش در مقابل دوربین عکسان قرار گرفت.

او سال گذشته به دلیل تزریق واکسن کرونا در امریکا درحالی که مردم ایران هنوز واکسن نزده بودندمورد انتقاد قرار گرفت

شهاب حسینی درباره این موضوع به خبرنگاران گفت از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل تر ها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.

دعوای شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند و کتک زدن او

از شهاب ماجرای واکسیناسیونش را پرسیدم. شهاب گفت: هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ام می کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن اضافه در نظر گرفته می شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می کنند. در ضمن این واکسن ها بعد از خروج از دمای یخ زدگی چون قابل برگشت و استرداد نیست، مازادش به مردم عادی تزریق می شود، کل ماجرا همین بود.اتفاقی که برای هر کسی می تواند بیفتد .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. آقای حسینی ، حیف به زن اولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *