دعوا و درگیری لفظی رضا صادقی و رضا یزدانی در مسابقه آوای جادویی +فیلم

دعوا و درگیری لفظی رضا صادقی و رضا یزدانی در مسابقه آوای جادویی +فیلم

درگیری لفظی و دعوا رضا صادقی با رضا یزدانی در مسابقه اوای جاودیی بر سر آهنگ لعنت که توسط یک شرکت کننده اجرا شد در نوع خود عجیب بود.

دعوا و درگیری لفظی رضا صادقی و رضا یزدانی در مسابقه آوای جادویی +فیلم

ماجرای دعوای رضا صادقی و رضا یزدانی

وقتی یکی از شرکت کننده ها در مسابقه آهنگی را اجرا کرد هیچکدام از خواننده های نظر مثبتی بر روی او نداشتند و رضا صادقی گفت من اینگونه ادبیات در موسیقی را قبول ندارم که یک نفر برای عشق شعر بخواند و بگوید میدانم تو با یکی دیگر ارتباط داری! چرا که عاشق باید روی عشق اش تعصب داشته باشد.

اما رضا یزدانی به نظر رضا صادقی اعتقاد نداشت و گفت الان همه رمان های عاشقانه دارای مثلث عشقی هستند و نباید به این خواننده خورده گرفت و نظرت را نباید به تحمیل کنی که رضا صادقی به شوخی به او گفت به تو چه.

رضا صادقی درباره یک اتفاق دیگر در مسابقه آوای جادویی گفت:

این پسر خوش صدا و با انرژی گیلانی امین جمادی ، همه مارو به وجد اورد با حس خوب و قدرت صداش ..و خوشحالم توی گروه من بود و در برنامه های بعد هنرش و خواهید دید …( البته سورپرایز خواهید شد که بهتره نگم تا ببینید ) ..و بی شک در اینده نزدیک بیشتر از خودش و هنرش خواهید شنید ، البته که گیلان همیشه لبریز بوده از مردمانی شریف و هنرمند 🌹..پ ن : ضمنا هر گویش و لحجه ایی زیبایی خودش و داره و در این برنامه اقای یزدانی که خودشون هم ریشه گیلانی دارن با امین عزیز شوخی داشت و ماجرا کاملا دوستانه بود ، که بازهم برای همون سوتفاهم‌ توضیح دادن .. دور از انصافه این تفرقه افکنی و حاشیه سازی .. یکم مهربون باشیم و‌قتی همه چی اینقدر تلخه ..از ما گذشت با بقیه یه ذره دلی تر باشیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مهدیه گیلانی

    مد شده هر کس می یاد توهین میکنه آخرش میگه مادربزرگم مال فلانه😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *