دهه سوم اسفند کی میشود؟ زمان دقیق واریز دولت در دهه سوم

دهه سوم اسفند کی میشود؟ زمان دقیق واریز دولت در دهه سوم

انتشار امروز 1 اسفند 1400 * دهه سوم اسفند کی میشود؟ زمان دقیق واریز دولت در دهه سوم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دهه سوم اسفند کی میشود؟ زمان دقیق واریز دولت در دهه سوم

دهه سوم اسفند کی میشود؟

دولت اعلام کرده که واریزی های نقدی در دهه سوم اسفند آغاز می‌شود و قرار است مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز کنند ۲۱ میلیون نفر که وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کرده بودند اقساط وام از آنها کسر خواهد شد ۷۸ میلیون نفر یارانه بگیر وجود دارند که در ۲۰ الی ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ به حسابشان واریز خواهد شد.

این در حالی است که تورم در چند سال اخیر بسیار زیاد بوده و همه اقلام سفره های مردم تا ۱۰ برابر افزایش قیمت داشته اند اما همچنان یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان باقی مانده است

یکی از مهمترین واریزی هایی که در دهه سوم اسفند باید صورت بگیرد واریزی سهام عدالت است که ۴۹ میلیون نفر را شامل می‌شود و مبلغ ۵۵۰ هزار تومان باید به حساب آنها واریز شود.

اگر هر یک از اعضای یک خانواده چهار نفره سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی داشته باشند، در پایان اسفند امسال در مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود سهام دریافت می‌کنند.

با توجه به سود برگه ۵۳۲ هزار تومانی، میزان سود برای برگه سهام یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و ۳۳ هزار تومان برآورد می‌شود. بنابراین میزان سود برای خانواده چهار نفره‌ای که برگه سهامشان یک میلیون تومانی است حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

دهه سوم اسفند کی میشود؟ زمان دقیق واریز دولت در دهه سوم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *