فیلم کامل دوربین مخفی خامه میقولی سهیل کریمی مالیدن خامه به صورت مردم

فیلم کامل دوربین مخفی سهیل کریمی مالیدن خامه به صورت دختر خانم ها را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کار زشت شخصی به نام سهیل کریمی که برای ساخت دوربین مخفی با اعصاب مردم بازی میکند و با مالیدن کیک به صورت آنها به خیال خودش کلیپ طنز میسازد کاری بسیار زشت که با مردم انجام میدهد.

سهیل کریمی پسر جوانی است که سعی دارد با ساخت دوربین مخفی های طنز به تقلید از غربی‌ها لحظات خوشی را برای مخاطبانش پدید آورد.

فیلم کامل دوربین مخفی سهیل کریمی

او در جدید ترین فعالیت خود با کیک خامه ای به جان مردم افتاده و به صورت آنها کیک خامه ای می مانلد و سپس از واکنش آنها فیلمبرداری می‌کند.

بازی با اعصاب مردم

او در کنار پله برقی به صورت افرادی که در جهت مخالف در حال حرکت هستند کیک خامه ای می کوبد و از واکنش آنها فیلمبرداری می کند .

هرچند که در ابتدا شاید این موضوع کمی خنده‌دار به نظر برسد اما با توجه به دغدغه های فراوانی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به خصوص وضعیت اقتصادی و معیشتی که بدون شک اعصاب و روانی برای هیچ کسی نمی گذارد این گونه دوربین مخفی ها نمی تواند برای آنها جذابیت داشته باشد.

فیلم کامل دوربین مخفی سهیل کریمی مالیدن خامه به صورت مردم

این که بدون در نظر گرفتن اعصاب و روان مردم موضوعات دوربین مخفی های اروپایی را تقلید کنیم بدون شک حاصلش درگیری و اعصاب خورد کنی خواهد بود.

مردم وقتی به سهیل کریمی اعتراض می کنند در پاسخ می گوید که در همه جای دنیا چنین کارهایی انجام می دهند و استقبال می کنند کاربری در پاسخ به سهیل کریمی نوشته آیا مثل مردم جاهای دیگر دنیا مردم ما بی دغدغه هستند؟ فکر کن با هزار جور مشکل اقتصادی و کلی فکر و خیال در حال حرکت هستید و یک بیکار که خوشی زده زیر دلش زده کیک خامه ای را به صورت تو بکوبد آیا از این کار میتوان لذت برد یا خیر؟

بد نیست نگاهی به همین دور و اطرافمان بیندازید و تجربه‌های سرقت گوشی از آن‌ها را بشنوید. ببینید که چطور خاطره آن لحظه و وحشتی را که گرفتارش شده اند، با خود همه جا می‌کشند. مردان و زنان از صدای موتور هراس دارند و از تنهایی راه رفتن در یک کوچه خلوت می‌ترسند. خشم مردم از این ویدئو‌ها به دلیل یادآوری خاطرت تلخشان است، وگرنه هیچ کس از خندیدن بدش نمی‌آید.

واکنش ها

نام آن را «دوربین مخفی» گذاشته اند. همان تولیداتی که در سراسر دنیا طرفدار دارند و خنده زیادی به همراه دارند و ویدیوهایشان با استقبال بسیار خوبی مواجه می شود. در نتیجه در نگاه اول باید از آنها برای خنداندن مردم قدردانی و تشویق شد، اما راستش را بخواهید چیزهایی که این روزها در ویدیو بین مردم رد و بدل می شود به جای خنداندن آنها را عصبانی کرده است.

به عنوان مثال در این ویدئو دوربین در پای پله برقی قرار می گیرد و جوانی که در آن طرف پله برقی قرار دارد با زمان بندی مناسب بشقاب پر از خامه را به شکل فردی قرار می دهد که حرکت در جهت مخالف در سمت دیگر پله برقی. ، در می زند و می گوید “کرم تو می گویی؟” فردی که هدف این به اصطلاح شوخی قرار می گیرد، طبیعتاً عصبانی می شود، عصبانی می شود و سعی می کند مهاجم را بگیرد.

دستگیری

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. آره راست میگین من خودم گوشم و عمل کردم خیلی حساسه اگه همچین اتفاقی نیفتاد…

  2. چرا چرت پرت می‌گین این بنده خدا همیشه بعدش عذرخواهی میکنه چه ربطی به غربی داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا