دکتر افسانه حسنوند عموزاده کیست +اینستاگرام

دکتر افسانه حسنوند عموزاده ایلام کیست +اینستاگرام

دکتر افسانه حسنوند عموزاده ایلام کیست +اینستاگرام و عکس و سوابق ایشان را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

دکتر افسانه حسنوند عموزاده ایلام کیستدکتر افسانه حسنوند عموزاده ایلام کیست +اینستاگرام

خانم عموزاده از پزشکان سرشناس ایلام بوده که با شیوع ویروس کرونا در ایلام به صورت کاملا دلسوزانه برای نجات جان هموطنانش کار خود را آغاز کرد و سعی کرد که تمام تلاش خود را به کار گیرد. او روزهای طولانی در بیمارستان بهه طبابت میپرداخت و به خانه و دیدار خانواده اش نمیرفت.

با وجود وضعیت بحرانی کرونا در ایلام خانم عموزاده همچنان با تمام قوا به کار خود ادامه داد تا اینکه به این ویروس مبتلا گردید و بعد از مدتها دست و پنجه نرم کردن با این ویروس در نهایت به درجه شهادت نائل گردید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در پیامی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت این استان را تسلیت گفت.

همچنین ببینید: فاطمه شفیعی مقدم پرستار بیمارستان نظرآباد کیست؟

متن پیام تسلیت دکتر «محمد کریمیان» به شرح زیر است:

‍ “انا لله و انا الیه راجعون”
خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ایلام، پزشک گرانقدر و ایثارگر، شهیده فداکار، دکتر «افسانه حسنوند عموزاده» که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت در کشور پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان و همه همکارانش در عرصه بهداشت و درمان و عرصه مبارزه با بیماری کرونا شد.

این رخداد درس بزرگی به همه ما آموخت که کسانی که با خدای خود برای نجات جان بیماران عهد بسته‌اند، در این راه مقدس از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

اگرچه عروج این تلاشگر و مدافع سلامت که در سنگر نخست نبرد با ویروس کرونا جانانه تا آخرین لحظه برای حفظ جان مردمان شریف استان ایستادگی کرد و جنگید، برای ما بسیار سخت و جانکاه است؛ اما به یقین پاداش این جهاد و ایثارگری شهادت بود و نصیبش شد.

قطعاً همواره ایام یاد و خاطره تلاش‌های جهادگرانه و از جان‌گذشتگی این پزشک فداکار در کنار سایر مدافعان سلامت استان برای نجات جان بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا به عنوان یک الگو و اسوه در اذهان مردمان این دیار قهرمان جاودان خواهد ماند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *