دکتر ایمان نوابی جراح سنندجی کیست آیا دستگیر شده؟

تاریخ انتشار 13 مهر 1400 – Study time 3 minutes

دکتر ایمان نوابی جراح سنندجی کیست بیوگرافی و ماجرای افشاگری او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دکتر ایمان نوابی جراح سنندجی کیست آیا دستگیر شده؟

دکتر ایمان نوابی جراح سنندجی کیست

دکتر ایمان نوابی جراح سنندجی این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است که چند روز پیش در اینستاگرامش با انتشار تصاویری از پیکر سوخته دختر ۲۲ ساله اعلام کرد که این دختر توسط پدرش با بنزین سوزانده شده است و با ادبیات احساسی از صدا و سیما و مراجع قضایی خواست که هر چه زودتر به پرونده این دختر رسیدگی شود.

این پزشک در اینستاگرامش نوشته بود که به دلیل عدم مجازات سنگین قانونی برای پدران متخلف برخورد سنگین با آنها صورت نمیگیرد.

دستگیری واقعیت ندارد

برخی رسانه های معناد و خارج از کشور مدعی هستند این پزشک دستگیر شده است که این ادعا صحت ندارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با اشاره به انتشار خبر سوزانده شدن فائزه ملکی نیا دختر ۲۲ ساله توسط پدرش گفت که خبر سوختگی این دختر جوان درست است اما اینکه به خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده است در حال بررسی می باشد در این رابطه گفت که پلیس تحقیقات جنایی را انجام داده است و همچنین پزشکی قانونی دستور داده تا علت دقیق خود مشخص شود

دکتر ایمان نوابی جراح سنندجی کیست آیا دستگیر شده؟

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره انتشار شایعاتی در این خصوص در فضای مجازی از سوی یک پزشک تاکید کرد: این اقدام نوعی تخلف است و این فرد نباید زمانی که هنوز چیزی مشخص نشده آن را در فضای مجازی قرار می‌داد.

جباری بیان داشت: این موضوع را به مسئولان نظام پزشکی ابلاغ کردیم تا آن را در دستور کار کمیته انضباطی قرار دهند و برخوردهای لازم صورت گیرد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا