دکتر لیلی گله داران کیست ماجرای استعفا

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا و بیانیه + اینستاگرام

دکتر لیلی گله داران کیست ماجرای استعفا

دکتر لیلی گله داران کیست ماجرای استعفابه همراه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دکتر لیلی گله داران کیست

ایشان مدیر گروه ادبیات نمایشی تهران بود که در اعتراض به حوادث اخیر استعفا کرده است.

دکتر لیلی گله داران در زمینه تئاتر و نمایش فعالیت حرفه‌ای داشته است و بعد از اعتراضات اخیر تهران در بیانیه استعفای خود را اعلام کرده است.

دلیل استعفای خود را برخورد خشن با خانم ها عنوان کرده است در چند روز اخیر به دلیل اعتراضات خیابانی علیه مرگ مهسا امینی بسیاری از چهره‌های فرهنگی اعتراض خود را به نحوه مختلف برای کرده‌اند که خانوم دکتر لیلی گله داران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به صورت رسمی اعتراض خود را نشان دهد و استعفا بدهد.

دانشگاه به عنوان مرجع علمی نقش تعیین کننده ای در سیر تکاملی هنرها دارد، تربیت نیروی متخصص بر اساس نیازسنجی و در جهت روند پیشرفت جهانی مهمترین هدف دانشگاه است. امروزه دنیای هنر دهه هاست که از تقسیم بندی هنرهای زیبا و کاربردی فراتر رفته است و دانشگاه مهم ترین و ارجح ترین جایی است که می تواند به این هنرهای نوین شکل اصولی و علمی ببخشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه هنر شیراز در اعتراض به برخورد های اخیر با دانشجویان که از هیئت علمی دانشگاه هنر شیراز استعفا داده است.

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا و بیانیه + اینستاگرام

لیلی گله داران عضو هیئت علمی از دانشگاه هنر شیراز استعفا داد. این پژوهشگر هنرهای اجرایی ضمن انتشار تصویر استعفا نامه در اینستاگرام خود نوشت: معوقه‌های پرداخت نشده‌ام را هم سپرده‌ام تا نهار و شام آتش به اختیاری شود که به خانواده نجیب مهسا امینی گفت: سپرده‌ایم بهتان نهار و شام هم بدهند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *