دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم کرونا گرفت +بیوگرافی

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم کرونا گرفت +بیوگرافی

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم کرونا گرفت به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم کرونا گرفت

خبری توسط امیرآبادی نماینده شهر قم در تویتر منتشر شده مبنی بر ابتلای آقای دکتر قدیری به ویروس کرونا که باعث شده او در بیمارستان قرنطینه شود

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم کرونا گرفت +بیوگرافی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همان شخصی است که با قرنطینه کردن شهر قم مخالفت داشت و حالا خودش به این بیماری مبتلا شده است.

او که در روزهای اخیر مجددا در تماس مکرر با بیماران مبتلا به کرونا بوده حالا درگیر این ویروس شده است.

وی روز گذشته اعلام کرد تصمیمی به قزنطینه شهر قم نداریم و مردم خودشان فهیم بوده و از خانه هایشان خارج نمیشوند تا این بیماری کنترل شود.

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ویروس کرونا گرفت +بیوگرافی

او در این باره گفته است که در بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با کنترل دقیق ورود و خروج قرنطینه نسبی ایجاد شده و در حال حاضر نیروهای آموزش دیده با امکانات لازم بیماری را مدیریت می کنند.

او بهترین راه کنترل این بیماری را ایزوله خانگی و ماندن افراد در خانه دانست و گفت: تعطیلی موقت و روزانه مراکز آموزشی در روز‌های آینده به منظور ارزیابی درست وضعیت پیشنهاد شده، اما بهترین حالت کنترل بیماری، ماندن افراد در خانه است چرا که بسیاری از افراد ناقل این بیماری اند و در تماس با گروه‌های حساس بیماری را به این افراد منتقل می‌کنند.

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیماری کرونا گرفت +بیوگرافی

بیوگرافی و سوابق

ایشان فوق تخصص گوارش و کبد میباشد که سالها در زمینه پزشکی تحصیلی و فعالیت داشته است و مقاله های مفیدی را به چاپ رسانده که در دانشگاه های علوم پزشکی تدریس میشود.

درباره سوابق و بیوگرافی ایشان در رسانه های معتبر اطلاعاتی چندانی وجود ندارد .

اگر شما از دکتر محمدرضا قدیر اطلاعاتی بیشتری داری در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن بیوگرافی آقای دکتر کمک کرده باشید. پیشاپیش سپاسگزاریم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *