ربات بادیگارد پادشاه بحرین (فیلم کامل) +واکنش ها

ربات بادیگارد پادشاه بحرین (فیلم کامل) +واکنش ها

ربات بادیگارد پادشاه بحرین (فیلم کامل) +واکنش ها به این بادیگاردهای آهنی و هوشمند را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ربات بادیگارد پادشاه بحرین

پادشاه دیکتاتور بحرین در یک سفر به دبی همه خبرنگاران را متعجب کرد! بادیگارهای او ربات های آهنی هوشمند بودند که مجهز به دوربین های فوق پیشرفته و حساس بوده که در 360 درجه قابل چرخ و رصد اطراف را داشت و به محض حرکت مشکوک و خطر از این پادشاه محافظت میکنند.

ربات بادیگارد پادشاه بحرین (فیلم کامل) +واکنش ها

این ربات همچنین دارای اسلحه های پیشرفته بوده که از همه طرف قادر به تیراندازی همزمان است! و اجازه تیراندای به دشمن را نخواهد داد.

نکته جالب تر اینکه جنس این ربات از فولاد های ضد گلوله ساخته شده که در صورت گلوله به آن آسیب نخواد دید و سیستم آن مختل نمیشود.

گفته شده که چندصد میلیون دلار خرج این ربات شده است.

فیلم را در زیر ببینید:

پادشاهان کشورهای های حوزه خلیج فارس بر سر تکنولوژی با هم رقابت دارند هرچند که خودشان سواد تولید این چنین ربات هایی ندارند و علم آن را ندارند اما با استخدام برنامه نویسان و مختراعات جهان سعی میکنند خبرساز شوند.

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. عین آدم خبرتون بنویس دگ چرا شخصیت ضعیفتو نشون میدی

  2. بادیگارد بوده ، بادیگارد ربات هم همین طور ، این ربات که من دیدم ماشا الله کوچیک بود ، شاهزاده کویت دیده نمی شد این ربات دیده میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *