رفع فیلتر تلگرام پنجشنبه 21 آذر سورپرایز وزیر ارتباطات (فوری)

رفع فیلتر تلگرام پنجشنبه 21 آذر سورپرایز وزیر ارتباطات (فوری)

رفع فیلتر تلگرام پنجشنبه 21 آذر سورپرایز وزیر ارتباطات به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

رفع فیلتر تلگرام پنجشنبه 21 آذر سورپرایز وزیر ارتباطات

آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات خبر داده که برای روز پنجشنبه سورپرایزی برای کاربران فضای مجازی خواهد داشت همین خبر باعث شد که نگرانی هایی در دل کاربران به وجود آید چرا که سورپرایزهای قبلی مسئولان جز زحمت و اتفاق بد سودی به حال مردم نداشته است.

رفع فیلتر تلگرام پنجشنبه 21 آذر سورپرایز وزیر ارتباطات (فوری)

برخی از گمانه زنی ها حاکی از این است که سوپرایز وزیر ارتباطات رفع فیلتر شدن تلگرام در روز پنجشنبه 21 آذرخواهد بود و گمانه زنی های دیگر این است که اینترنت سایت های ایرانی مجانی خواهد شد

برخی به آغاز اینترنت ملی و خداحافظی با شبکه جهانی اینترنت اشاره کردند. حاشیه‌های جدی و طنز پیرامون این سورپرایز بسیار زیاد بود و هر فردی حدسیات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذاشت.

اما گویا احتمال اولی بیشتر باشد چرا کارشناسان شبکه خبر نیز به این نکته پرداخته و اعلام کردند به دلیل اینکه افراد معاند فعال در تلگرام همچون روح الله زم و تیم پشتیبانی او دستگیر شده و همچنین بازپرس دستور دهنده حکم فیلتر تلگرام نیز به دلیل تخلفات مختلف در زندان به سر میبرد پس بهتر است که هرچه زود تر تلگرام که در بین کاربران فضای مجازی بیشترین استفاده را دارد رفع فیلتر شود.

با فیلتر شدن تلگرام استفاده کاربران فضای مجازی از فیلترشکنها بسیار زیاد شده و همین باعث گردیده آمار هک شدن و عدم امنیت کاربران در فضای مجاز افزایش یابد و از همه مهمتر پول زیادی به جیب فروشندگان فیلترشکن برود.

در همین راستا با توجه به دستگیری و بازداشت قاضی صادر کننده حکم فیلتر تلگرام و همچنین آثار مخرب فیلترشکن ها و کاربردی نبودن سایر شبکه های اجتماعی و خالی شدن تلگرام از فیک نیوز ها با دستگیری روح الله زم،دلیلی برای ادامه فیلترینگ تلگرام باقی نمی ماند و خروجی جلسات کارشناسی هفته گذشته شورای عالی فضای مجازی رفع فیلتر تلگرام بوده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *