ماجرای فیلم رقص زن در جشنواره امتنان از کارگران در تبریز +واکنش ها

ماجرای فیلم رقص زن در جشنواره امتنان از کارگران در تبریز +واکنش ها

رقص یک زن جوان در مراسم سی‌ و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه و گروه های کار واحدهای صنفی نمونه در تالار پتروشیمی تبریز واکنش های زیادی را در پی داشته است برخی از کاربران معتقد هستند که این شخص  با پوشیدن لباس زنانه و انجام حرکات موزون به زنان اهانت کرده است.

ماجرای فیلم رقص زن در جشنواره امتنان از کارگران در تبریز

این فرد خانم بوده لباس زنانه پوشیده و نمایش طنزی را اجرا میکند که واکنش های منفی را در پی داشته است.

ماجرای فیلم رقص زن در جشنواره امتنان از کارگران در تالار پتروشیمی تبریز که کاربران معتقد هستند در استانه انتخابات چنین رفتارهای صورت گرفته است در حالی که باید با برگزار کننده های این مراسم برخورد شود.

بدون شک اینگونه رقص و حرکات موزون با گریم زنانه در یک مراسم یا جشنواره در روزهای عادی با برخورد شدید همراه خواهد شد و کاربران معتقد هستند با عوامل این مراسم نیز باید همچون گذشته برخورد شود.

هنوز هیچکدام از مسئولان کشورمان به این ویدیو و کلیپ واکنشی نشان نداده اند اما به زودی در این باره خبرای بیشتر منتشر خواهد شد و واکنش های بیشتری را در پی خواهد داشت.

رسانه های معاند در واکنش به این ویدیو سعی کردند آن را انتخابات اتی نسبت بدهند که چون انتخابات نزدیک است با چنین رفتارهایی ممانعت نمیشود.

به هر حال این حرکت موزون و عجیب این خانم در این مراسم نمیتواند عامه پسند باشد و حتما با مسئولان مربوطه پاسخگو باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. یعنی چی خانم بوده و لباس زنانه پوشیده حداقل متنی کپی میکنی یکبار بخونش چی میزاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *