فیلم کامل / رقص کردی بانوان والیبالیست لرستان و کردستان

فیلم کامل / رقص کردی بانوان والیبالیست لرستان و کردستان

فیلم کامل / رقص کردی بانوان والیبالیست لرستان و کردستان

فیلم کامل رقص کوردی تیم والیبال بانوان والیبالیست لرستان و کردستان قبل از ورود به زمین و برای گرم کردن که در نوع خود جالب است.

رقص کردی بانوان والیبالیست

دختران والیبالیست تیم های لرستان و کردستان قبل از اینکه به زمین بیایند با رقص محلی خود را گرم کردند و سپس وارد زمین شدند .

لیگ والیبال زنان چند هفته پیش برگزار شده و تیم های حاضر در لیگ به مصاف یکدیگر رفته اند از زمان برگزاری لیگ والیبال برای بانوان تیم ملی والیبال زنان ایران پیشرفت چشمگیری داشته است و توانسته در رقابت های مختلف عملکرد درخشانی داشته باشد.

سال گذشته تیم سایپا با 50 امتیاز قهرمان لیگ شد و تیم های باریج اسانس و ذوب اهن به صورت مشترک رتبه دوم را به خود اختصاص دادند همچنین تیم های جوانان زرتشتی یزد و شهرداری ورامین به دسته پایین تر سقوط کردند.

یگ برتر والیبال زنان ایران بالاترین سطح مسابقات کشوری والیبال در ایران است. با افزایش تیم‌های باشگاهی و دسته‌های آزاد والیبال بانوان در سطح کشور، انجمن والیبال زنان ایران جهت بالا بردن سطح کیفی مسابقات تصمیم گرفت از سال ۱۳۸۰ رقابت‌ها را در ۳ مقطع لیگ برتر، دسته یک و دسته دو برگزار نماید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *