روح الله زم آزاده نامداری | علت حلالیت روح الله زم از آزاده نامداری

روح الله زم آزاده نامداری | علت حلالیت روح الله زم از آزاده نامداری

علت حلالیت روح الله زم از آزاده نامداری چه بوده و چرا روح الله زم قبل از اعدام از آزاده نامداری طلب حلالیت کرده بود؟ جزئیات را در این صفحه بخوانید.

سجاد عبادی همسر ازاده نامداری در مراسم چهلم همسرش ناگفته هاش را بیان کرد و درباره حواشب و حرف و حدیث هایی که درباره او و مرگ همسرش در رسانه ها منتشر شد گلایه کرده وصحبت های جدیدی کرد او گفت که روح الله زحم قبل از اعدامش از آزاده نامداری طلب حلالیت کرده بود.

علت حلالیت روح الله زم از آزاده نامداری

ماجرا از این قرار است که خانم آزاده نامداری چندسال پیش به همراه همسرش به اروپا رفته بود و در یک باغ خانوادگی بدون حجاب نشسته بود که تصاویری از او در شبکه های اجتماعی منتشر شد و حرف و حدث های زیادی برای او به وجود امد و دردسرهایی گریبانش را گرفت و برای همیشه ممنوع الکار شد.

روح الله زم آزاده نامداری | علت حلالیت روح الله زم از آزاده نامداری

روح الله زم از جمل کسانی بود که در کانال تلگرامی اش به نام آمدنیوز بیشترین حملات را به این مجری کرده بود.

آزاده نامداری متولد ۱۳۶۳ در کرمانشاه، برای اولین بار با اجرا در شبکه‌ استانی کار در تلویزیون را شروع کرد و با برنامه‌های «خط مستقیم» و «سیمای خانواده» رفته رفته شناخته شد. سبک اجرای نامداری و البته «اقبال» خوب وی، باعث شد تا خیلی زود مجری برنامه‌های مستقل گفتگومحور چالشی شود. از ابتدای کار، گرچه نامداری در قامت یک مجری چادری در سیما حاضر می‌شد، اما با انتقاداتی نسبت به رفتار و شیوه اجرا درباره او مطرح بود؛ و هرگز از سوی مسؤولان جدی گرفته نشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مولا حسین

    آزاده نامداری مشروب میزد تو هم خوب مردی آزاده فیلم باز بقیه محکوم میکردی خودت به درک واصل شدی چادری فیلمباز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *