روز مادر در سال ۱۴۰۱ چه روزی است و چندمه و چندشنبه است

روز مادر در سال  ۱۴۰۱ چه روزی است و چندمه و چندشنبه است

روز مادر در سال ۱۴۰۱ چه چه روزی است و چندمه و چندشنبه است

روز مادر ۱۴۰۱

جمعه، ۲۳ دی ۱۴۰۱ روز مادر و روز زن میباشد

مادر قلب خانه و مظهر عشق و محبت، عشق و احساس، عشق و صفا است و مادری فضیلتی است الهی برگرفته از عالم قدس که در وجود انسان خاکی تجلی می یابد. در آن صراحت و صداقت، محبت و پاکی، عدالت و تقوا است. خود را در بالاترین شکل خود نشان می دهد. مادری حالتی است که ویژگی های عالی زیبایی را در تربیت کودک می شناسد و بدین ترتیب از همه زمینه ها و امکانات شخصی عبور می کند. مادر هنرمندی است که با تلاش های خستگی ناپذیر خود فرزندی خوش تربیت، با فضیلت و پارسایی دارد که راه راست را می پیماید.

حقیقت زندگی یک مادر عشق، محبت و فداکاری است. اگر کار مادر را کوچک بدانیم، اشتباه بزرگی کرده ایم. زیرا کارش انسان سازی و پرورش فضیلت است. مادر با انجام این وظیفه، غرور و خودخواهی خود را به فداکاری و عشق تبدیل می کند و حتی حاضر است کتاب عشق و زندگی شخصی خود را برای مدتی نیمه باز یا بسته رها کند و فصل جدیدی در کتاب جدید کودک بگشاید. به همین دلیل مادران همیشه مورد تحسین و انتقاد قرار می گیرند.

زیباترین تعریف مادر که بیانگر مقام مادری است، حدیثی زیبا از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است که می فرماید: «بهشت زیر پای مادران است».

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *