روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل و همراه اول و رایتل

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

در مطلبی که پیش روی شماست قصد داریم به روش های استعلام شارژ باقی مانده ایرانسل، همراه اول و رایتل بپردازیم. برای انجام هر گونه اقدامی با سیم کارت اعتباری خود، باید از شارژ باقی مانده آن آگاه باشید. برای این منظور هر اپراتور روش هایی را برای این کار در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند به هر طریقی که می خواهند نسبت به استعلام باقی مانده شارژ سیم کارت اعتباری خود اقدام کنند. در ادامه به روش های اخذ موجودی سیم کارت های اعتباری اپراتورهای محبوبی مانند ایرانسل، همراه اول و رایتل می پردازیم.

روش‌‌ های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل

ایرانسل یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین اپراتورهای ایران محسوب می‌شود که افراد زیادی از خدمات آن استفاده می‌کنند. این اپراتور برای استعلام اعتبار سیم ‌کارت ‌های اعتباری خود سه روش در نظر گرفته است. در ادامه نیز به روش‌ های گرفتن موجودی شارژ ایرانسل خواهیم پرداخت.

استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل با کد دستوری

 

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

اولین و پرکاربردترین روشی که می‌توانید از طریق آن مانده حساب سیم کارت ایرنسل خود را مشاهده کنید، استفاده از کد دستوری است. با شماره‌گیری یکی از کدهای دستوری #1*141* یا #2*1*555* میزان اعتبار سیم‌کارتتان روی صفحه گوشی نمایش داده می‌شود که هیچ هزینه‌ای برای کاربر نداشته و بسیار سریع انجام خواهد شد.

استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

 

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

دومین روشی که قصد داریم به آن بپردازیم، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من است. داشتن این اپلیکیشن برای تمامی مشترکین خط‌های اعتباری و دائمی ایرانسل به دلیل کارایی بسیاری که دارد، مهم است و از طریق آن به‌راحتی می‌توانید به اکثر خدمات این اپراتور دسترسی داشته باشید.
استفاده از این برنامه بسیار آسان و سریع انجام می‌شود و تنها کافی است برنامه آن را روی گوشی خود با سیستم‌عامل اندروید یا iOS نصب‌ کرده و پس از ثبت‌نام، وارد صفحه اصلی شوید. در صفحه اول برنامه ایرانسل من، قادر به مشاهده موجودی خط ایرانسل خود خواهید بود.

استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل از طریق تلفن گویا

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

 

علاوه‌بر استفاده از کدهای دستوری و اپلیکیشن ایرانسل من، می‌توانید از روش تلفن گویا نیز جهت استعلام اعتبار سیم‌کارت خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این روش ممکن است کمی زمان‌بر باشد. با شماره‌گیری 700 از طریق سیم کارت ایرانسل خود از خدمات غیرحضوری این اپراتور که یکی از آن‌ها اعلام موجودی سیم‌کارت است برخوردار خواهید شد که این سیستم گویا برای کاربران کاملاً رایگان است.

روش‌‌ های استعلام باقیمانده شارژ همراه اول

اگر جزو مشترکین اپراتور همراه اول هستید، از طریق چهار روشی که در ادامه قصد داریم به آن‌ها بپردازیم، می‌توانید موجودی شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول خود را مشاهده کنید.

استعلام باقیمانده شارژ همراه اول با کد دستوری

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

 

آسان‌ترین راه برای مطلع شدن از باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول شماره‌گیری یکی از کدهای دستوری #11*140* یا #121*10* است. پس از شماره‌گیری هر یک از این کدهای دستوری، میزان شارژ باقی‌مانده نمایش داده شده و مقدار شارژ فوق‌العاده و دیتا نیز به صورت پیامک برای شما ارسال می‌شود.

استعلام باقیمانده شارژ همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

 

برنامه همراه من، یکی از بهترین روش‌ها جهت مدیریت و دسترسی به اکثر خدمات ارائه شده توسط اپراتور همراه اول است. یکی از کارهایی که می‌توانید با این اپلیکیشن انجام دهید، مشاهده میزان اعتبار سیم ‌کارت اعتباری همراه اول است و تنها عملی که باید انجام دهید نصب برنامه فوق روی گوشی موبایلتان است. پس از نصب، مراحل ثبت‌نام را طی کنید و با ورود به صفحه اصلی قادر به مشاهده اطلاعات کامل سیم‌کارت خود خواهید بود که یکی از آن‌ها باقی‌مانده شارژ است.

استعلام باقیمانده شارژ همراه اول از طریق سامانه my.mci.ir

شاید این روش کمی دشوارتر از روش‌های قبلی به نظر برسد؛ اما اگر به هر دلیلی به روش‌های دیگر دسترسی ندارید، می‌توانید از سامانه همراه اول جهت استعلام باقیمانده شارژ سیم کارت خود استفاده کنید. در این روش ابتدا باید به این صفحه در وب سایت همراه مراجعه کنید و پس از ورود با شماره‌تلفن و رمز عبور خود، وارد حساب کاربریتان شوید.
اگر پیش‌تر حساب کاربری نداشته‌اید، می‌توانید با انتخاب گزینه ثبت‌نام، مراحل آن را جهت ساخت حساب کاربری جدید طی کنید. در نهایت نیز با ورود به صفحه اصلی، میزان شارژ سیم‌کارت اعتباری شما نمایش داده می‌شود.

استعلام باقیمانده شارژ همراه اول از طریق تلفن گویا

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

 

آخرین روشی که می‌توانید از آن استفاده کنید، شماره‌گیری 444 با سیم‌ کارت اعتباری همراه اول است. سپس بر اساس راهنمای صوتی، گزینه موردنظر را انتخاب کنید تا میزان موجودی سیم‌کارت به شما اعلام شود.

روش‌‌ های استعلام باقیمانده شارژ رایتل

پس از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، رایتل یکی از پرطرفدارترین اپراتورها محسوب می‌شود که به نوبه خود توانسته از محبوبیت بالایی میان مردم برخوردار شود. اگر جزو مشترکین رایتل هستید و قصد دارید از باقیمانده شارژ سیم کارت اعتباری رایتل خود مطلع شوید، از دور روش می‌توانید اقدام کنید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

استعلام باقیمانده شارژ رایتل با کد دستوری

روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل ، همراه اول و رایتل

 

اولین راهی که برای اعلام موجودی سیم کارت اعتباری رایتل وجود دارد، شماره‌گیری کد دستوری #140* است. پس از شماره‌گیری میزان شارژ باقی‌مانده به شما نمایش داده می‌شود.

استعلام باقیمانده شارژ رایتل از طریق اپلیکیشن رایتل من

مانند اپراتورهای فوق، رایتل نیز برای ارائه خدمات غیرحضوری و مدیریت سیم‌کارت، اپلیکیشن رایتل من را در اختیار مشترکین خود قرار داده است. یکی از کارهایی که می‌توانید با این برنامه انجام دهید، مشاهده میزان موجودی در سیم ‌کارت اعتباری رایتل است. پس از نصب این برنامه و ورود به صفحه اصلی می‌توانید در همین صفحه اعتبار سیم کارت خود را ببینید.

سخن آخر

در مقاله روش های استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل، تلاش کردیم تا به صورت جامع به راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها موجودی شارژ سیم کارت اپراتور مدنظر خود را مشاهده کنید بپردازیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *