فیلم / ازدواج الناز حبیبی بازیگر با یک فوتبالیست جنجال شد

فیلم / ازدواج الناز حبیبی بازیگر با یک فوتبالیست جنجال شد

ازدواج الناز حبیبی بازیگر با یک فوتبالیست واقعیت دارد؟ خبرهایی درباره بازیگران کشورمان در برخی از سایت ها منتشر میشود که در نوع خود بسیار عجیب است و اینکه این اخبار از کجا می آیند سوالاتیست که باید از مدیران این سایتها پرسید!

فیلم / ازدواج الناز حبیبی بازیگر با یک فوتبالیست جنجال شد

ماجرای ازدواج الناز حبیبی بازیگر با یک فوتبالیست

به عنوان مثال خانم الناز حبیبی از علاقه به فوتبال در اینستاگرام مینویسد و بسیاری از سایتها تیتر میزنند که الناز حبیبی با یک فوتبالیست ازدواج کرده است! و صرفا برای برای به دست آوردن بازدید کننده چنین تیترهایی را منتشر میکنند.

خانم الناز حبیبی ازدواج نکرده است و شاید ازدواج کرده باشد اما این موضوع را رسانه ای نکرده و خبر ازدواج او با یک فوتبالیست دروغی بیش نیست.

خانم الناز حبیبی سالها پیش ازدواج کرده و از همسرش جدا شده است و دیگر درباره ازدواج مجدد در هیچ کجا مصاحبه نکرده است.

همچنین ببینید:

(فیلم) الناز حبیبی مدل تبلیغاتی هواوی شد +عکس

الناز حبیبی در برنامه دورهمی حضور پیدا کرده بود و از نبود شوهر در چند سال گذشته اشاره کرد و از خانم بازیگر پرسید هنوز هم معتقدی که شوهر نیست؟ الناز حبیبی با خنده گفت : نه آقای مدیری شوهر هست …… سوال همیشگی مهران مدیری درباره عاشق شدن مهمانانش این بار بی پاسخ ماند و الناز حبیبی تنها به گفتن اینکه عاشق شده است بسنده کرد و از شرح ماجرا خودداری کرد.

الناز حبیبی با اشاره به زندگی خانواده اش در خارج از کشور گفت : من خیلی دلتنگ خانواده ام میشوم اما هرگز نمیتوانم به زندگی در آنجا فکر کنم و در واقع زندگی کردن با مدل آنها برایم سخت است. شاید باورتان نشود وقتی خانواده ام را میبینم تا یک هفته برایم غریبه هستند . شاید شرایط زندگی در آنجا روی آنها تاثیر گذاشته است ، آنها سوئد زندگی میکنند و سردی هوا شاید تاثیری روی رفتار آنها گذاشته باشد.

مهران مدیری درباره حضور فعال الناز حبیبی در فضای مجازی پرسید که گفت : بله من خیلی اهل فضای مجازی هستم و همه کامنت های مردم را میخوانم و این خیلی وقت من را میگیرد اما این کار را دوست دارم و از دیدن حرفت های خوب مردم لذت میبرم و در ادامه به شایعه ای که در فضای مجازی برایش رقم خورد اشاره کرد اما از تعریف کردن آن خودداری کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *