زلمه کودک کار افغانی زباله گرد +بیوگرافی (کودک کار سطل زباله)

زلمه کودک کار افغانی زباله گرد +بیوگرافی (کودک کار سطل زباله)

زلمه کودک کار افغانی +بیوگرافی و انداختن کودک کار در سطل زباله که این روزهای در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و واکنش های زیادی را به همراه داشته است.

زلمه کودک کار افغانی زباله گرد +بیوگرافی (کودک کار سطل زباله)

زلمه کودک کار افغانی

چند روز پیش در فردیس کرج دو پسر جوان به نیت شوخی و مسخره کردن ، یک کودک کار زباله گرد را که تا کمر درون سطل زباله شهری رفته بود به درون سطل زباله انداختند و سپس از این کار فیلم گرفته و با صدای بلند میخندیدند.

این فیلم واکنش های بسیار زیادی را به همراه داشت تا جایی که حتی رسانه ملی نیز این کلیپ را در بخش های خبری مختلف پخش کرد.

بعد از انتشار این فیلم در فضای مجازی کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های زیادی را به این اتفاق نشان داند و خواستار پیگیری قوه قضاییه برای دستگیری عوامل این کودک آزاری شدند.

در نهایت بعد از پیگیری های پلیس فتا و همچنین قوه قضاییه عوامل این فیلم که دو پسر جوان اهل فردیس کرج بودند دستگیر شدند.

این دو پسر بعد از دستگیری ابراز ندامت کرده و از گفتند که برای شوخی با او این کار را کردیم و حتی بعد از فیلم به او ساندویچ دادیم و از دلش دراوردیم.

زلمه کودک کار افغانی زباله گرد +بیوگرافی (کودک کار سطل زباله)

بیوگرافی زلمه کودک کار افغانی

زلمه تبعه افغانستان که مدت بیست روز است به همراه خانواده‌اش مهمان ما هست و در یک مرکز بازیافت زباله زندگی میکند از سواد و تحصیلات کاملا بی بهره است دوستان زیاد قول کمک و باز پروری ایشان را داده اند باز هم تشکر.

مرد جوانی که دیروز در شهرستان فردیس اقدام به آزار یک کودک زباله گرد کرد، پس از دستگیری، ابراز ندامت کرد و از مردم ایران خواست که او را ببخشند.

 

به گزارش ایسنا، حسن جهانشاهلو در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

اتفاقی که افتاد هر چند تلخ بود و زخم باز کردن ناهنجاریهای جامعه بود اما نشان داد که مردم ایران مهربانند و با احساس، دغدغه هم دارند بسیار مهمان نوازند و از این صحنه‌ها رنجور

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *