بازیگر نقش زلیخا در سریال روزگاری در چوکوروا +اینستاگرام

بازیگر نقش زلیخا در روزی روزگاری در چوکوروا عکس جنجالی هلال آلتینبیلک را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی هلال آلتینبیلک

هنرپیشه محبوب ترک که متولد شهر ازمیر است و خانواده او اصالتا اهل جمهوری کوزو هستند. به همین دلیل هلال ریشه ترکی – کرواسی دارد ولی بزرگ شده ازمیر است. به لحاظ شخصیتی بسیار خوش خنده و آدم مثبتی است.

هلال آلتینبیلک بازیگر ترک متولد ۲۱ ژانویه ۱۹۹۱ در شهر ازمیر ترکیه می باشد . آلتینبیلک دورگه ترکیه – کرواسی ایی می باشد . وی از خردسالی در تئاتر فعالیت می کرده است .

بازیگر نقش زلیخا در سریال روزگاری در چوکوروا +اینستاگرام

بیوگرافی بازیگر نقش زلیخا در سریال روزگاری در چوکوروا

او در دانشکده ارتباطات دانشگاه ازه ازمیر تحصیل کرده و سپس به دلیل علاقه اش به بازیگری در سال ۲۰۱۰ در رشته هنر بازیگری در مرکز هنر Mjjdat Gezen در استانبول تحصیلات اکادمیک را گذرانده است.

همچنین ببینید: بازیگر نقش دمیر در سریال روزگاری در چوکوروا کیست

چهره زیبای هلال آلتینبیلک برای یک بازیگر بسیار مناسب است . او ۱۶۸ سانتی متر قد دارد. چشمان آبی او به جذابیتش افزوده است. موهای او قهوه ای تیره است. بسیار می خندد و یک سگ دارد که مدام با آن بازی می کند. او مدل مناسب تبلیغاتی نیز می باشد. در بسیاری از تبلیغات شرکت کرده است. او در جمع دوستانش بسیار صمیمی است. نقش هایی که ایفا می کند را بخوبی با اکت ظاهرش ادغام می نماید.

بازیگر نقش زلیخا در سریال روزگاری در چوکوروا +اینستاگرام

شروع بازیگری

پس از ورود به دانشکده ارتباطات در دانشگاه اژه ازمیر ترکیه، کم کم علاقه اش به بازیگری بیشتر شد و از همان جا با شرکت در کلاس های تئاتر شروع به کار کرد

همچنین ببینید: بازیگر نقش ییلماز در سریال روزگاری در چوکوروا

گفتنی است این چهره بین سال های 2009 تا 2010، در رشته هنر بازیگری در مرکز هنر مژدات گزن (بازیگر و نویسنده تئاتر ترکیه) در استانبول تحصیل کرد.

بازیگر نقش زلیخا در سریال روزگاری در چوکوروا +اینستاگرام

روزگاری در چوکوروا یکی از پربیننده ترین سریال های آ تی وی از سال 2018 تا 2019 می باشد گه پنج شنبه ها از این شبکه پخش می شود. این سریال دارای موضوعی درام می باشد که هر هفته بیننده های زیادی را دارد.

در سال 1970 برای جوانانی که برای ازدواج در استانبول حاضر میشوند حادثه غیرمنتظره رخ میدهد. زندگی این دو را به چوکوروا در آدانا می اندازد
زندگی این دو جوانی که تصمیم دارند تحت هر شرایطی به عشقشان ادامه دهند بعد از آشنایی با خانواده ی ویلایی که در آن کار میکنند تا آخر عمر عوض میشود..

بازیگر نقش زلیخا در سریال روزگاری در چوکوروا +اینستاگرام

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا