زمان پخش و تکرار سریال احضار شبکه یک ماه رمضان + زمان بازپخش

زمان بازپخش سریال احضار شبکه یک ماه رمضان

زمان بازپخش سریال احضار شبکه یک ماه رمضان + زمان بازپخش سریال احضار ماه رمضان ا در این صفحه مشاهده نمایید.

سریال معرفتی یا همان ماورایی «احضار» که در شب های ماه رمضان از شبکه اول سیما پخش می شود، با صحنه هایی همراه است که در مخاطب و خصوصا گروه سنی کودک و نوجوان ایجاد رعب و وحشت می کند.

ساخته علیرضا افخمی در پخش اولین قسمت، با این توضیح از سوی پخش شبکه اول سیما همراه شد که «سریال احضار مجموعه ای در گونه ملودرام اجتماعی با موضوع معرفتی است و چنانچه در بعضی قسمت ها تماشای صحنه یا سکانسی برای کودکان مناسب نباشد، قبل از شروع تصویر مورد نظر علامت ۱۴ + درج خواهد شد.»

زمان بازپخش سریال احضار شبکه یک ماه رمضان

مجموعه تلویزیونی “احضار” به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید در شب های ماه مبارک رمضان ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال احضار شبکه یک ماه رمضان + زمان بازپخش

در این مجموعه آرش مجیدی ، رضا توکلی ، نسرین نکیسا ، مرتضی کاظمی ، آدرینا صادقی ، مینو آزرماگین ، نازنین هاشمی ، دینا هاشمی ، میلاد میرزایی ، افسانه چهره آزاد ، علی دهکردی ، خیام واقار کاشانی ، درسا بختیار و غزال نظا Naz الف آنها نقش دارند.

علیرضا افخمی پیش از این مجموعه های تلویزیونی “تب سرد” ، “او یک فرشته بود” ، “پنجمین خورشید” و “پنج کیلومتر تا بهشت” را در پرونده کاری خود ضبط کرده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهراً از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلی مائده – به این جمع حوادثی رقم می‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری‌جوزانی، برنامه‌ریز: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: پرویز کاظم‌لو.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *