زمان پخش و تکرار سریال احضار ماه رمضان + ساعت تکرار و بازپخش

تکرار سریال احضار کی پخش میشه + ساعت تکرار و بازپخش

زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال احضار + ساعت تکرار و بازپخش سریال احضار ماه رمضان شبکه یک سیما را در این صفحه مشاهده نمایید.

علیرضا افخمی که در اوایل دهه ۸۰ با «تب سرد» مشهور شد، در سال ۸۴ و با ساختن «او یک فرشته بود» پرونده جدیدی در ژانر فیلم‌های ماورایی پس از انقلاب باز کرد. او بعدها این راه را با ساختن «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» ادامه داد و در این بین البته سریال‌هایی مانند «روز حسرت» یا «اغما» را هم نوشت که دیگران ساختند. دهه ۸۰، اوج محبوبیت این ژانر بود و بازیگرانی مانند بهاره افشاری، حمید گودرزی یا حامد کمیلی به‌خاطر بازی در این نوع سریال‌ها به شهرت و حتی محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کردند. ۱۰ سال پس از آخرین سریال ماورایی افخمی، این‌بار نوبت به احضار شده تا آن راه را تداوم ببخشد. احضار اما از همان روزهای اول که تیزرهایش پخش شد، واکنش‌هایی را به وجود آورد. استفاده از کلماتی مانند روح یا جن در این تیزرها باعث ایجاد کنجکاوی و حساسیت روی این مجموعه تلویزیونی شده بود

سریال احضار به کارگردانی آقای علیرضا افخمی این شب ها برای ماه مبارک رمضان آماده پخش از شبکه اول سیما میباشد این مجموعه که درباره گروهی از دوستان خانم بوده که تصمیم میگیرند به شمال کشور بروند ولی در انجا حسادت یکی از انها باعث میشود سرنوشت پر فراز و نشیبی را تجربه کند.

زمان پخش و تکرار سریال احضار

این سریال در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن روز بعد از ساعت 16 خواهد بود

همچنین شبکه تماشا هرشب ساعت 24 این سریال را بازپخش میکند.

زمان پخش و تکرار سریال احضار ماه رمضان + ساعت تکرار و بازپخش

آقای افخمی تا به حال سریالهایی با موضوع تخیلی برای ماه رمضا تولید کرده است مثل او یک فرشته بود و پنجمین خورشید که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

باید ببینیم این مجموعه نیز میتواند در بین مردم محبوب شود یا خیر.

در سریال احضار بازیگرانی چون: آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی و … ایفای نقشض کردند

احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

شبکه یک برای ماه رمضان امسال پخش سریال ماورایی احضار کاری از علیرضا افخمی با نام قبلی دعوت نحس را در نظر گرفته، در صورتیکه پیش از نیز گرینه هایی چون سریال زیرخاکی ۲ برای پخش از این شبکه عنوان شده بود، اما گویا این سریال به رمضان ۱۴۰۰ نرسید. این روزها جلیل سامان با بازیگران قدیمی و جدید جلوی دوربین زیر خاکی ۲ و دودکش ۲ است.

افخمی تقریبا نخستین کارگردانی بود که ۱۶ سال پیش پای سریال‌های ماورایی را به صداو‌سیما باز کرد؛ با «او یک فرشته بود» که به موضوع جدال میان باور‌های دینی و نیرو‌های شیطانی می‌پرداخت؛ اما این سریال مثل خیلی از آثار سینمایی یا سریالی به اشتباه با قرارگرفتن در ژانر وحشت، اثری ترسناک معرفی شد. درواقع مخاطبان بیشترمواقع در تشخیص فیلمی که دارای یرخی عناصر شبه‌وحشت است و تماما زیرگونه این نوع قرار نمی‌گیرد اشتباه می‌کنند. اما گاهی هم سازندگان برای جذب مخاطب بیشتر به این توهم دامن می‌زنند.  ترشح آدرنالین و درگیر شدن چند غده در خواندن خلاصه داستان یک سریال یا فیلم و یا حتی تماشای تیزر هم اتفاق می‌افتد و این کافی است تا اثری که ممکن است در کلیتش دلهره‌آور، روان‌شناسانه یا ماورایی باشد ترسناک معرفی شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *