زمان برداشت یارانه ابراهیم رئیسی اعلام شد یارانه کی برداشت میشود

زمان برداشت یارانه ابراهیم رئیسی اعلام شد یارانه کی برداشت میشود

یارانه 400 هزار تومانی اردیبهشت کی برداشت میشود زمان برداشت یارانه معیشتی ابراهیم رئیسی اعلام شد شب گذشته 300 هزار تومان و 400 هزار تومان به حساب مردم واریز شد اما حق برداشت امکان ندارد و قرار است تیرماه برداشت شود.

زمان برداشت یارانه ابراهیم رئیسی اعلام شد یارانه کی برداشت میشود

زمان برداشت یارانه ابراهیم رئیسی

رئیس کل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بیان نمود: همزمان با صحبت های ریاست جمهوری آقای رئیسی یارانه جبرانی برای ٩دهک درآمدی پرداخت شد ، ولی فعلاً نمی توان آن را برداشت نمود .

طی گزارشی، مجتبی سعادتی درباره اینکه بعضی از شهروند ها اعلام نمودند که همزمان با صحبت های رئیس جمهور به مردم درباره اصلاح یارانه کالاهای اساسی مبلغ هایی به حساب آنها پرداخت شده است، افزود: براساس بیانات ریاست جمهوری آقای رئیسی یارانه جبرانی برای اصلاح یارانه کالاهای اساسی برای دو ماه به طور بلوکه شده است تا زمان اعلام رسمی از طرف دولت به حساب دهک های نخست تا سوم کم درآمدی برای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان پرداخت شده و همچنین برای دهک های ۴ تا ۹ پردرآمدی برای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شده، که فعلا نمی توان آن را برداشت نمود.

ایشان بیان نمود: در ایام آینده اطلاع های بیشتری به مردم عرضه میشود و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از طرف دولت در آینده اعلام می‌شود، ولی تا آن زمان این مبلغ قابل برداشت و استفاده نمی باشد.

رئیس روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها افزود:
افرادی که به هر نحوی از سال ۹۳ به بعد برای یارانه ها نام نویسی ننموده اند و یا جا افتاده اند، در ایام آینده اعلام خواهد شد که در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها نام نویسی بنمایند.

ایشان در ادامه گفت :
افرادی که به هر نحوه دهک بندی خود معترض هستند میتوانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراضشان را ثبت بنمایند و اگر حق با آنها باشد یارانه آنان جبران خواهد شد.

آقای سعادتی در ادامه این را نیز بیان نمود :
شماره تلفن ۰۲۱ ۶۳۶۹ در رابطه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای جوابگویی به سوال های شما در اختیار مردم قرار دارد.
می‌توان گفت سامانه هدفمندی هدف‌مند. hadafmandi. irاز روزهای آینده در اختیار مردم جای می‌گیرد.

ایشان در ادامه بیان نمود: اکنون یارانه جبرانی برای دهک های یک تا ٩پرداخت شده که برای سه دهک کم درآمد ۴۰۰ هزار تومان برای ۶ دهک پردرآمد ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شده، ولی فعلا نمی‌توان آن را برداشت نمود.

رئیس کل روابط عمومی سازمان هدفمندی سازی یارانه ها افزود:
یارانه نان، دارو و بنزین برداشته نخواهد شد و به طور گذشته اختصاص می‌یابد و مردم نگرانی به خاطر بالا رفتن قیمت نان سنتی، دارو و بنزین را نداشته باشند.

سعادتی افزود : در ایام آینده نخبگان ها و مسئول های دولت در جهت اقناع سازی مردم برای ورود به شرایط تازه صحبت هایی خواهند نمود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *