زمان قطعی اینترنت اینستاگرام و واستاپ مشخص شد

زمان وصل شدن اینترنت اینستاگرام و واستاپ مشخص شد

زمان قطعی اینترنت اینستاگرام و واستاپ

زمان قطعی اینترنت اینستاگرام و واستاپ مشخص شد با توجه به اعتراضات اخیر در خیابان ها شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفت به صورت موقت اینستاگرام و واتس آپ را مسدود کند این در حالی بود که مردم گمان می کردند اینترنت جهانی کاملاً مسدود شده است اما به این شکل بود که اینترنت جها را محدود کرده بودند و در ساعت خاص مجدد برقرار می‌شد .

زمان قطعی اینترنت اینستاگرام و واستاپ مشخص شد

واتساپ و اینستاگرام که بستری برای شبکه‌های معاند شده بود تا بتوانند با تشویق و تحریک کاربران فراخوان های مختلفی برای تجمع در خیابانها صادر کنند در نهایت به تشخیص دبیر شورای عالی امنیت مسدود شدند.

همچنین بببینید اینترنت کی وصل میشه مهر ۱۴۰۱ خسته شدیم دیگه

با این حال بسیاری از کاربران اینستاگرامی که کسب و کار خود را در بستر این اپلیکیشن راه اندازی کرده بودند  ضرر و زیان های زیادی روبرو شده اند از سوی دیگر واتساپ از دیگر پیام رسان های پرطرفدار مسدود شده است و حتی این اپلیکیشن ها با برخی از فیلترشکن ها قابل فعالیت نیستند.

همچنین بببینید اینترنت کی وصل میشه؟ مهر 1401 اینستاگرام و واتساپ 

با توجه به حوادث اخیر محدودیت‌های زیادی شامل اینترنت جهانی و بسیاری از اپلیکیشن های خارجی شده است از جمله فیلتر شدن گوگل پلی و پلی استور که برخی از کاربران از طریق آنها اقدام به دانلود فیلترشکن میکردند گفته میشود که تا اواسط مهرماه اینترنت به حالت طبیعی باز خواهد گشت اما اینکه آیا اینستاگرام با واتساپ رفع فیلتر خواهد شد یا خیر مشخص نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *