زمان واریز یارانه بنزین آذر 98 (روز واریز یارانه حمایت معیشتی آذر 98)

زمان واریز یارانه بنزین آذر 98 (روز واریز یارانه حمایت معیشتی آذر 98)

زمان واریز یارانه بنزین آذر 98 (روز واریز یارانه حمایت معیشتی آذر 98) را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان واریز یارانه بنزین آذر 98

این ماه یعنی آذر 98 بسته حمایتی یا همان یارانه بنزین واریز نخواهد شد و نوبت بعدی واریزی در دی ماه 98 است.

بنا به گفته آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه یارانه بنزین باید بعد از اینکه سود حاصل از افزایش قیمت به دست امد به حساب مردم واریز کنیم ولی ما در آبان ماه که هنوز سودی از افزایش قیمت به دست نیاورده بودیم یارانه بنزین را به حساب مردم واریز کردیم که حالا در آذر ماه واریزی نخواهیم داشت.

پس با توجه به گفته آقای نوبخت این ماه یعنی 10 آذر 98 واریزی از جانب دولت مبنی بر حمایت معیشتی نخواهیم داشت.

واریزی بعدی 10 دی 98 است

با توجه به گفته های دولت باید در 10 آذر ماه واریزی انجام میشد که این اتفاق رخ نخواهد داد و واریزی بعدی در 10 دی ماه 1398 خواهد بود.

زمان واریز یارانه بنزین آذر 98 (روز واریز یارانه حمایت معیشتی آذر 98)

به گزارش مجله شبونه،با توجه به افزایش قیمت بنزین و همچنین سهمیه بندی کردن آن به دو نرخ آزاد 3 هزار تومان و سهمیه بندی 1500 تومان دولت تصمیم گرفته که سود حاصل از این افزایش قیمت را به حساب مردم واریز کند که فعلا یک نوبت به حساب مردم واریز شده و مردم منتظرند که واریزی بعدی نیز انجام شود.

گفته شده که از آبان 98 تا آبان 99 مبلغی حدود 30 هزار میلیارد دولت سود حاصل از این افزایش فیمت را داشته باشد که هرماه 2500 میلیارد درامد خواهد داشت.

این رقم بین حدود ۶۰ میلیون خانوار توزیع خواهد شد این در حالی است که بعد از افزایش قیمت بنزین در سه روز متفاوت از آخرین روزهای آبان تا دوم آذرماه، دور اول کمک‌های معیشتی واریز شد.

به گفته نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار است دهم هر ماه کمک معیشتی پرداخت شود و این اعلام در مواردی این انتظار را ایجاد کرده که برای آذرماه نیز پرداختی انجام شده و فرداشب (دهم آذرماه) حساب خانوارها شارژ شود.

این در حالی است که پرداختی دور اول که در چند روز گذشته انجام شد همان پرداختی آذر ماه به شمار می‌رود، چراکه باید بعد از یک دور یک ماهه و با کسب درآمد از محل افزایش قیمت بنزین اولیت پرداختی بعد از ۲۴ آذرماه انجام می‌شد ولی به دلایلی این پرداختی در ابتدای ماه و از محل تنخواه صورت گرفته است.

بر این اساس درآمد ناشی از افزایش قیمت بنزین در این فاصله باید جایگزین تنخواه دریافتی بابت پرداختی دور اول شده و در ادامه در دهم دی ماه دور دوم کمک‌های معیشتی واریز خواهد شد.

از این رو در ماه جاری، پرداختی بعدی نقد به یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی اختصاص دارد که بیستم آذر واریز می‌شود و پرداخت بعدی حقوق و دستمزد است که آخر ماه انجام خواهد شد.

مبلغ واریزی یارانه حـمایت معیشتی

برای یارانه حمایت معیشتی نیز که به حساب سرپرستان خانوار در یارانه نقدی واریز می‌شود برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان پرداختی انجام خواهد شد./ایسنا

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *