زمان و ساعت بازی پرسپولیس و السد قطر یکشنبه 6 مهر ساعت 17:00

پخش زنده پرسپولیس و السد قطر لیگ قهرمانان یکشنبه 6 مهر 99

پخش زنده پرسپولیس و السد قطر لیگ قهرمانان یکشنبه 6 مهر 99  ساعت 17:00 جزئیات را درا دامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پخش زنده پرسپولیس و السد قطر لیگ قهرمانان

پرسپولیس تهران با برد 4 بر صفر مقایل تیم الشارجه امارات و باخت الدحیل مقابل التعاون باعث شد که به عنوان تیم اول گروه صعود کندو  در مقابل تیم السد قطر پر ستاره قرار بگیرد.

زمان و ساعت بازی پرسپولیس و السد قطر یکشنبه 6 مهر ساعت 17:00

پرسپولیس تیم السد را در دو سال گذشته برده است اما این بار باید ببینیم آیا میتواند باز هم از سد این تیم پرقدرت عبور کنید یا خیر! البته این در حالیست که تیم السد در خانه خود بازی میکند.

برای مشاهده پخش زنده اینجا کلیک کنید

هنوز خیلی از دورانی که ژاوی در کنار اینیستا و بوسکتس ترکیبی تاریخی و تکرارنشدنی را در نوکمپ تشکیل داده بودند، سپری نشده است. شماره 6 آبی و اناری‌پوشان کاتالان بیش از اینکه حرف و حدیثی درباره خداحافظی اجباری او پیش بیاید، در سال 2015 بارسلونا را ترک کرد و بازی در تیم السد را شروع کرد.
او تا همین سال گذشته و در دیدار برابر پرسپولیس در ترکیب بازی می کرد و حالا این برای اولین بار است که در قامت مربیگری باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد؛ تیمی که طی سال های اخیر خاطرات زیادی را به ذهن او متبادر می‌کند ولی حالا باید در کسوت سرمربی مقابل نماینده ایران قرار بگیرد.

ژاوی حالا برای این رویارویی که دیگر مانند گذشته صورت رفت و برگشتی نخواهد بود، نفرات کلیدی زیادی را در اختیار دارد ولی نقطه قوت سفیدپوشان قطری خط میانی این تیم است که بازیکنان تاثیرگذاری در آن دیده می‌شوند و هر کدامشان می‌توانند نتیجه یک بازی را تحت تاثیر توانایی های خودشان قرار بدهند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *