زمان و ساعت دقیق خورشید گرفتگی سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ در شهرهای ایران

زمان و ساعت دقیق خورشید گرفتگی سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ در شهرهای ایران

زمان و ساعت دقیق خورشید گرفتگی سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ در شهرهای ایران ساعت ۱۳ و ۴۱ دقیقه سوم آبان همراه با جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

زمان و ساعت دقیق خورشید گرفتگی سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ در شهرهای ایران

زمان دقیق خورشید گرفتگی سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱

خورشید گرفتگی جذاب روز سه شنبه را از دست ندهید هر چند که این خورشید گرفتگی میتواند جزئی باشد اما در شهرهای شمالی کشورمان اگر آسمان ابری نباشد با عینک های مخصوص قابل مشاهده است.

این خورشید گرفتگی جزیی از ساعت ۱۳ و ۴۱ دقیقه سوم آبان آغاز خواهد شد و در ساعت ۱۴ و ۵۸ دقیقه به اوج خود می رسد. پایان آن هم ساعت ۱۶ و ۹ دقیقه خواهد بود.

یک خورشید گرفتگی جزئی در 25 اکتبر 2022 خواهد بود و از بخش هایی از اروپا، غرب آسیا و شمال شرق آفریقا قابل مشاهده خواهد بود.

این گرفتهای نادر ترکیبی از یک گرفت حلقوی و یک خورشید گرفتگی کامل هستند. “در طول این رویداد، “حلقه آتش” برای چند ثانیه در اقیانوس هند و اقیانوس آرام، با کلی در Exmouth قابل مشاهده خواهد بود.

خورشید گرفتگی زمانی رخ می دهد که ماه بین زمین و خورشید قرار می گیرد و بر روی زمین سایه می اندازد. آنها فقط می توانند در مرحله ماه جدید رخ دهند و یک هدف جالب برای تماشای آسمان ایجاد کنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *