زمان و ساعت پخش تکرار سریال بزنگاه از شبکه آی فیلم

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بزنگاه

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بزنگاه از شبکه آی فیلم را در ادامه دراین صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال به یادماندنی بزنگاه که به عنوان پرمخاطب ترین سریال طنز ایرانی ساخته رضا عطاران می باشد از شبکه پرمخاطب آی فیلم راس ساعت 21 به روی آنتن میرود در ادامه ساعت تکرار این سریال را برای شما عزیزان قرار میدهیم

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بزنگاه

سریال پرمخاطب بزنگاه به عنوان بهترین فیلم طنز در چندین سال پیش لقب گرقته بود حالا در سال 99 از دوم خردادماه از شبکه آی فیلم راس ساعت 21 پخش میشود و ساعت تکرار ان در روز بعد ساعت 13:5 دقیقه برای علاقمندانی که موفق به تماشا این سریال نشدند به روی آنتن میرود.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بزنگاه از شبکه آی فیلم

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان امده است که که احمد پرور که نانوایی دارد فوت میشود و وراث آن  برای تقسیم اموال و ارث میراثش دچار اختلافات خانوادگی میشوند.

این در حالی است که نادر پسر کوچ احمد پرور که به خاطر طلاق و اعتیادش با فرزندش زندگی میکند و ازخانواده طرد شده بود  پس از مرگ پدر دوباره به خانه پدری برمیگردد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی همه بازیگران سریال بزنگاه + زمان پخش

بازیگران فیلم

بازیگرانی چون رضا عطاران  در نقش نادر ، پسر کوچک اوس احمد، مرجانه گلچین  در نقش بهجت پرور، خواهر نادر، حمید لولایی در نقش صابر، برادر نادر، سوسن پرور در نقش فریده، دختر صابر، هنگام حمیدزاده  در نقش فرزانه، دختر صابر، غلامرضا نیکخواه  در نقش توفیق، همسر بهجت و علی صادقی در نقش کامران به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

زمان پخش تکرار سریال بزنگاه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *