زمان و ساعت پخش سریال چشم بندی مشخص شد با حضور حمید لولایی و مرجانه گلچین

زمان و ساعت پخش سریال چشم بندی مشخص شد با حضور حمید لولایی و مرجانه گلچین از 9 دی ماه هر شب ساعت 20 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

زمان و ساعت پخش سریال چشم بندی مشخص شد با حضور حمید لولایی و مرجان گلچین

زمان و ساعت پخش سریال چشم بندی

این سریال قرار است از 9 دی ماه هر شب از شبکه سوم سیما پخش شود سریالی که حمید لولایی و مرجان گلچین با هم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

حضور حمید لولایی در این سریال بدون شک میتواند مخاطبان زیادی را به دست آورد از این بازیگر خاطرات بسیار زیادی مخاطبان دارنداو میگوید من با تکیه کلامهایی که از قبل تعیین می شوند مخالفم مثلا تکیه کلام «خشایار مستوفی» به هنگام فیلمبرداری ایجاد شد. در بخشی از داستان باید حرفی می زدم و برای تایید گرفتن می گفتم:«نه..غلام» به لحاظ شیرینی این واژه و رواجش بین مردم از آن استفاده کردم. خشایار مستوفی خیلی به دل مردم نشست و همواره من را به آن می شناسند. خشایار ناخودآگاه بر شخصیتم خیلی اثر گذاشت.

زمان و ساعت پخش سریال چشم بندی مشخص شد با حضور حمید لولایی و مرجان گلچین

داستان سریال

سریال چشم بندی داستان کارخانه ای است که آتش گرفته و مردم درگیر این ماجرا هستند. این ملودرام اجتماعی از جمعه 18 آذرماه حوالی ساعت 20 از شبکه سه پخش می شود.

اسامی بازیگران

حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قیدی، سروش جمشیدی، سیاوش مفیدی، نعیمه نظام دوست، سعید پیردوست، شاهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار صائقی، فرزانه سهیلی، داریوش سلیمی، ماهان عبدی، مهسا هاشمی، مهسا فتاحی، شقاهی، دعجی ، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری و امید روحانی در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

شهید احمدلو کارگردان، امیر ابیلی سرپرست نویسندگان و سلیم سنایی تهیه کننده این اثر هستند. پخش تاشبندی جمعه 18 دی ماه ساعت 20 از شبکه سه آغاز می شود.

همچنین بینید:

سلیم سنایی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «کشبندی» درباره جزئیات داستان این سریال به «جام جم» می گوید: نقدبندی یک سریال کمدی اجتماعی است که حاوی عناصر جنایی است. داستان این سریال در مورد کارخانه ای است که آتش می گیرد و ارزیاب بیمه به چگونگی آتش گرفتن این کارخانه مشکوک می شود و سعی می کند ثابت کند که آتش سوزی عمدی بوده است. صاحب کارخانه با بازی امید روحانی در این آتش سوزی جان خود را از دست می دهد و خواهرش با بازی مرجانه گلچین وارد ماجرا می شود تا کارخانه را دوباره راه اندازی کند و در عین حال از اموال مربوط به کارخانه برای برادرزاده اش محافظت کند. نقش عوامل بیمه را حمید لولایی و سروش جمشیدی که پدر و پسر هستند در این فیلم بازی می کنند. همزمان وکیل کارخانه با بازی شهرام قیدی با نمایندگان بیمه درگیر می شود. به نوعی باید گفت که قهرمانان سریال ماموران بیمه هستند و نقش منفی مربوط به وکیل کارخانه است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *