داستان کامل سریال پوست شیر اینجا بخوانید سریالی معمایی و کش دار

زمان پخش فصل دوم سریال پوست شیر اعلام شد + زمان دقیق

پخش فصل دوم سریال پوست شیر قرار است چهارشنبه هفته آینده آغاز شود ساعت دقیق انتشار فصل دوم ساعت 20 میباشد به گفته تهیه کننده به دلیل حوادث اخیر در کشور ادامه ساخت سریال سخت بود و در نهایت ساخت قسمت های فصل جدید آغاز شده است و به زودی پخش میشود از سوی دیگر این سریال قرار است در 3 فصل تولید شود به گفته تهیه کننده و کارگردان داستان فصل سوم کمی متفاوت تر خواهد بود.

زمان پخش فصل دوم سریال پوست شیر کی پخش میشود؟

زمان پخش فصل دوم سریال پوست شیر

زمان پخش فصل دوم سریال پوست شیر کی است؟ فصل دوم کی میاد؟ سریالی که فصل اول آن در هشت قسمت پخش شد .

فصل دوم سریال پوست شیر درحال تولید بوده و قرار است در اواخر آذرماه و اوایل دی ماه پخش شود سریالی که با ژانر جنایی و حضور بازیگرانی همچون شهاب حسینی و هادی حجازی فر توانسته بیننده های زیادی را به دست آورد.

پوست شیر با داستان ادامه دار برای کشف قاتل در هشت قسمت تولید شد و نعیم به همراه دوستانش به دنبال یافتن قاتل هستند و به شخص که میرسند شخص دیگه ای را معرفی میکنند.

سریال پوست شیر قرار است که از هفته آینده یعنی شنبه پخش شود فصل او این سریال به پایان رسیده بود و حالا باید منتظر فصل دوم باشیم.

درباره سریال پوست شیر

سریال نمایش‌خانگی «پوست شیر» جزو مجموعه‌های نمایش‌خانگی است که توانست از همان شروعِ کار تا قسمت هشتم بیننده را با خود همراه کند و حتی سهمِ زیادی در بازار عرضه سریال و فیلم به خود اختصاص دهد.

بازیگر نقش نعیم در سریال پوست شیر کیست +بیوگرافی و عکس و اینستاگرام

هفته گذشته قسمت هشتم با یک توضیحِ کوتاه منتشر شد که اینجا پایان فصل اول سریال «پوست شیر» است. البته در شبکه نمایش خانگی تاکنون چند سریال توانسته فصل‌های دیگری داشته باشد. از «عاشقانه» منوچهر هادی، «شهرزاد» حسن فتحی، «ساخت ایران» و حتی «نیسان آبی» که کارگردانش به تازگی اعلام کرده که مراحل آماده‌سازی تولید آن برای فصل دوم، طی می‌شود. اما در مورد دو سریال به طور ویژه این گمانه‌زنی‌ها از همان آغازِ راه اتفاق افتاد. یکی «زخم‌کاری» محمدحسین مهدویان و حالا «پوست شیر» برادران محمودی.

به دنبال استقبال از سریال «پوست شیر» این گمانه دوباره ایجاد شد که آیا این مجموعه هم قرار است به عنوان برندِ «فیلم‌نت» ادامه پیدا کند. علی سرتیپی مدیر فیلم‌نت در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم چراغِ سبز ادامه «پوست شیر» را روشن کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *