بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری کیست و از جانباز مدافع حرم تا توهین به علی دایی

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری کیست جانباز مدافع حرم تا توهین به علی دایی

امیرحسین حاجی نصیری مدافع حرم بوده و جانباز میباشد او متولد خرداد 1364 در تهران متولد بوده و از نوجوان در محله سی متری سپری کرده است فوق دیپلم حقوق دارد و متاهل میباشد. دو فرزند دختر به نام هایی زینب و مطهره دارد. او در سال 1394 در سوریه مجروح و جانباز شد.

play-sharp-fill

مهمترین حاشیه ای که برای ایشان به وجود امد مربوط به برنامه جهان ارا شبکه افق میباشد که باعث شد اظهاراتی را درباره علی دایی کرد و با موجی از انتقادات در فضای مجازی رو به روشد.

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری

او متولد خرداد 1364 در تهران متولد است و در محله سی متری تهران بزگر شده است فوق دیپلم حقوق دارد و متاهل میباشد. دو فرزند دختر به نام هایی زینب و مطهره دارد. زینب خانم 10 ساله و مطهره خانم نیز پنج ساله است.

امیرحسین حاجی نصیری از ناحیه نخاع در سوریه و عراق مجروح شده است و رابطه خخوبی با سردار سلیمانی داشت.

توهین امیرحسین حاجی نصیری به علی دایی در شبکه افق باعث شد که بسیاری از کاربران فضای مجازی به او حمله کنند وی در شبکه افق گفت علی دایی قهرمان ما نیست و به دلیل اینکه قد بلندی داشته توپ به سر او برخورد میکرده و وارد دروازه میشده است در این صفحه به بیوگرافی از امیرحسین حاجی نصیری خواهیم پرداخت.

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری کیست و از جانباز مدافع حرم تا توهین به علی دایی

امیرحسین حاجی نصیری کیست

امیرحسین حاجی نصیری از جانبازان و مدافعان حرم بوده که در سوریه و عراق سالها حضور داشته است او در سال 1394 مجروح شده و از ناحیه نخاع به شدت آسیب دیده است.

وی با سردار سلیمانی نیز رابطه بسیار خوبی داشته و تصاویری از او به همراه شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی دیده میشود.

او گاهگاهی در برنامه های مختلف صداوسیما حضور پیدا میکند و به عنوان کارشناس به گفتگو میپردازد.

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری کیست و از جانباز مدافع حرم تا توهین به علی دایی

اهانت به علی دایی

«امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم شب گذشته در برنامه جهان آرا حاضر شد و از قهرمان ملی مردم صحبت کرد. او دقایقی پس از شروع این پخش سخنانی درباره «علی دایی» گفت که واکنش های مختلفی را از سوی طیف های ورزشی و هنری کشور به همراه داشت و کاربران فضای مجازی به حق از تحقیر او در رسانه ملی عصبانی شدند.

همچنین ببینید:

اما ناگهان مهمان برنامه در شبکه های اجتماعی به دلیل این اظهارات بی ملاحظه مورد توهین و تحقیر بسیاری از افراد قرار گرفت. اما سوال اصلی این است که چرا میهمان این برنامه باید در چنین موقعیتی قرار می گرفت تا چنین جملاتی را بگوید و در نهایت این اتفاق تلخ برای او رخ داد؟

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری کیست و از جانباز مدافع حرم تا توهین به علی دایی

اما باز هم برگزارکنندگان به جای استفاده مناسب از مهمان خود، فضایی را برای او فراهم کردند تا خارج از چارچوبی که قرار بود در آن ابراز کند.

شبکه افق سال ها پیش با ماموریت تولید محتوایی نوآورانه در تلویزیون شروع به کار کرد و سعی کرد با استفاده از قابلیت های نوآورانه برای این قشر از جامعه محتوای تلویزیونی تولید کند، اما در برخی مواقع سازندگان برنامه های شبکه افق این واقعیت را فراموش کرده اند که شبکه افق. شبکه ای ملی است که همه می توانند محتوای آن را دنبال کنند و باید به حساسیت های افکار عمومی توجه ویژه ای داشته باشند.

از سوی دیگر شبکه ای که با ارائه تصویری حساب شده می تواند رویکردی جذاب داشته باشد. گاهی تبدیل به شبکه ای می شود که محل تفرقه است و در جامعه شکاف ایجاد می کند و با تولید برنامه های حساس باعث واکنش های شدید جامعه می شود.

همچنین خبرورزشی هم در معرفی این شخص نوشته است که امیرحسین حاجی نصیری یکی از جانبازان و مدافعان حرم است که در سوریه و عراق سال‌ها حضور داشته؛ او در سال ۱۳۹۴ مجروح شد و از ناحیه نخاع به شدت آسیب دید.

 

او که سال‌ها خودش ورزش حرفه‌ای را دنبال کرده است، با سردار شهید قاسم سلیمانی هم رابطه خوبی داشته و تصاویری از او به همراه حاج قاسم در فضای مجازی دیده می‌شود. دلیل اصلی حضور او در برنامه جهان‌آرا هم همین آشنایی و به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود.

سالها پیش شبکه افق با ماموریت تولید محتوای انقلابی در صداوسیما آغاز بکار کرد و تلاش کرد با استفاده از ظرفیت های انقلابی برای این قشر از جامعه محتوای تلویزیونی تولید کند اما در برخی از مقاطع تولیدکنندگان برنامه در شبکه افق این حقیقت را فراموش کردند که شبکه افق یک شبکه سراسری است که همه مردم می توانند محتوای ان را دنبال کنند و بایستی نسبت به حساسیت های افکارعمومی توجه ویژه داشته باشد. از سوی دیگر شبکه‌ای که می‌توانست با ارائه یک تصویر حساب شده نگاه افکارعمومی به جامعه انقلابی را نزدیک تر کرده و رویکرد جذبی داشته باشد؛ گاهی تبدیل به شبکه‌ای می شود که محل افتراق و ایجاد شکاف در جامعه است و با تولید برنامه های حساسیت برانگیز موجب واکنش های تند از سمت جامعه می شود.

بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری کیست جانباز مدافع حرم تا توهین به علی دایی

نحوه حضور در سپاه پاسداران

او میگوید آشنایی من با سپاه پاسداران به دوران کودکی ام برمی گردد.زمانی که پدرم پاسدار بود و به جبهه های حق علیه باطل می رفت.البته پدرم بازنشسته شده است. پدر در دفاع مقدس حاضر بود . از طرفی پدر در زمان جنگ تجمیلی از جانب سپاه پاسداران ماموریت پیدا کرد به کرمانشاه منتقل شود و ماهم به همراه پدر به کرمانشاه رفتیم و در این شهر ساکن شدیم.متاسفانه در آن برهه مردم کرمانشاه به علت حملات هوایی بعثی ها شهر را ترک کرده بودند و شهر خالی از سکنه شده بود.ما مجبور بودیم در کرمانشاه باشیم زیرا محل خدمت پدرم بود. البته پدرم همیشه در خط مقدم جبهه ها بود و من به همراه مادر و خواهرم در خانه می ماندیم.یادم است بیشتر همسایگان مان به علت حملات ناجوانمردانه بعثی ها شهر را ترک کرده بودند.من در همان روزها فضای دفاع مقدس را تا حدودی لمس کردم و معنای جنگ را در نوجوانی فهمیدیم.از طرفی هم تعدادی از اعضای خانواده ما از ابتدای انقلاب اسلامی در بسیج عضویت داشتند. آشنایی من با بسیج و سپاه پاسداران به کودکی ام برمی گردد. شهید محمد گلشن دایی ام است . یکی از دایی هایم آزاده است و یکی از دیگر از دایی هایم هم جانباز انقلاب اسلامی است. از کودکی به خاطر حضور پدر و دایی هایم در دفاع مقدس به سپاه پاسداران علاقه مند شدم و بطورکلی در خانواده ای رشد کردم که همگی روحیات انقلابی داشتند و من هم عاشق انقلاب و سپاه پاسداران شدم.اینطور بود که من هم وارد بسیج و سپاه شدم و همان راه پدرم را ادامه دادم.

سال 1384 وارد سپاه پاسداران شدم ، در لشکر 10 سید الشهدا استقرار یافتم.همانطور که در بخش قبلی گفتم علاقه به انقلاب، سپاه و بسیج باعث شد تا پس از کسب مدرک دیپلم جذب سپاه شوم.طی سالهای گذشته بر حسب وظیفه در چندین عملیات علیه ضد انقلاب شرکت کردم.ابتدا ماموریت یافتیم و به شمال غرب کشور اعزام شدیم تا علیه گروهک ترویستی «پژاک» وارد عملیات شویم.سالهای 1386 و 1387 بود که با ضدانقلاب درگیر شدیم و اعضای این گروهک تروریستی را طی عملیاتی دستگیر کردیم.سپس برای دفاع از حرم و اهل بیت به عراق، سوریه و شام اعزام شدم .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

18 نظر

  1. من تعجب میکنم که همچین آدمی با این تفکرات چطور با سردار دلها که واقعا باشعور بود دمخور بود؟
    باشه مدافع حرم بودی اجرت با خدا
    ولی چرا به سلیقه وعلاقه میلیونها آدم توهین میکنی؟
    همین چیزا تو تلویزیون پخش میشه مردم پول برق میدن و ساعتها میشینن که خرم سلطان جم تیوی بیاد وحالشونو خوب کنه؟
    فکرکنم یه دونه استوری این تتلو به اندازه کل شبکه های تلویزیون ایران به جز شبکه های ورزشی بیننده داره

    • جوگیر ب9ی شعور مردم ایران هیچ بی شرفی رو دوس ندارن. علاقه زن وبچه خودشم نیست این منافق چه برسه به میلیون ها نفر بیشرف دایی

  2. متاسفانه درایران یک نفر یک شبه به اوج شهرت میرسه ویکی دیگر دراوج شهرت وقدرت چنان برزمین می کوبیم که تاابدبلندنمی شود.دراین فیلم هردو محترمند اماازریشه مااشکال داریم وآدمی گیج میشود که چه قضاوتی بکند.
    امایکی رابی جهت گنده نکنیم ویکی رابرزمین نکوبیم (رزمنده دفاع مقدس ).وسلام

  3. مدافع امنیت

    هزاران هزار سلبریدی و فوتبالیست فدای یک تار موی مدافعان حرم که جونشون رو کف دستشون گذاشتند تا این سلبریدی ها برای خودشون توی ایران کسی بشن.

  4. قرار نیست چون جنگیدیم ، به آدمها توهین کنیم ، حتی اگر باهاشون هم فکر نباشیم.
    کشور نیاز به سرباز ، هنرمند ، ورزشکار ، دکتر ، معلم و….داره
    هیچکدوم رونمیشه حذف کرد.

    • کدوم جملش توهین بوده؟یه کلمه حرف ناشایست ازش نبوده! اینو توهین حساب کنی باید بخاطر توهینو وطن فروشیای اون بیشرفای دوزاری من جمله علی دایی گرین کارتی الان اعدام شده باشن!

  5. اگر امثال این مدافع عزیز حرم نبودند امثال داییتوپ جمع کن داعشی ها هم نبود.قهرمان شمایید نه لاف در غریبی زنها.اونروز که این دایی یاوه سرایی می کرد و توی آتش اغتشاش با دروغ می دمید کجا بودید.جماعت پرمدعای میان تهی و پر از هیچ .خدا باهم محشورتون کنه.کشور به هرچی نیاز داشته باشه قطعا به خائن نیاز نداره.

    • مرتضی معصومی نیا

      هیچ توهینی نکرده توسوریه برای امثال زن وبهمان وعلی دایی جانباز شده‌انن من نوکر مدافعان حرم هستم قهرمان واقعی مدافعان امنیت وحرم ومرز هستند تمام ما ترکها نوکرتیم تاماممممم‌..

  6. اگه این فوتبالیستا نبودن چه خللی به زندگی مردم وارد میشد ؟
    اینا که ته هنرشون اینه برن تو جام جهانی مردم رو مسخره کنن برگردن و میلیارد میلیارد پول مملکت رو غارت کنن

  7. حرف حساب.. ما که کمتر دیدیم علی دایی دنبال توپ بدوئه.. میرفت جلو دروازه وامیستاد توپ بیاد بزنه دروازه

  8. یه ایرانی

    وای خدا چه توهینی کرده بنده خدا گفته قدش بلند بوده مگه قد بلند توهینه خب راست گفته قهرمان واقعی اونیه که جونشو برا مملکتش بده بدون چشم داشت نه اینکه زمانی که بازیکنای فوتبال 15 میلیون قراردادشون بود 250 میلیون بگیره و طلب کار باشه قهرمان غیرت داره نه اونی که عکساش توی مهمونیا اومده بیرون زن و دخترش با اون وضع اسفبار این آدمایی که فقط جایگاه اجتماعیشون به خاطر پولدار بودنشونه رو بزرگ میکنن که بتونن به موقش ازشون سوئ استفاده کنن وگرنه امثال ایشون دلشون برا مردمشون نمیسوزه شک نکنین

  9. حاجی حلالمون کن ما مردم خوبی نیستیم برای شما.
    ما به شما خیلی بدهکاریم.
    شرمنده شما و شهدا هستیم.

  10. در عجبم که دوروغگویی علی دایی رو دیدین توهینش به ترکارو دیدین بازم به علی دایی میگین اسطوره؟ بازم میگن سلیقه ملت؟ بعد به جوان جانباز مملکت توهین می کنید؟ جونی که غیرت و شجاعتش اجازه نداد داعش بیاد بالا سر ناموستون

  11. هیچ کس نمیتونه. دائی رو خراب کنه توهم بیخود تلاش نکن چون بیشتر خودتو خراب میکنی

  12. کدام توهین رو کرد؟
    حیف این جوانهایی که جانشون رو کف دستشون گرفتند و رفتند جلوی داعش رو در خاک سوریه سد کردند

  13. چطور سلبریتی ها و فوتبالیستها این همه حرف مفت میزنند لال میشید؟

  14. الهام ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود

    کجا توهین کردند ،خیلی هم راست و درست گفتند ،دمتون گرم ،خیلی ممنون حرف دل ما رو هم زدید ،خوب گفتید ،این شهدای ما نرفتند که امثال علی دایی و کریمی و معتمد آریا ،کوثری و ….یه سری سلبریتی های دورتری بیان حرفهای مفت بزنند ،کشف حجاب کنند و دل ما رو خون ،الهی به حق خون همین شهدا خدا جوابشون رو بده ،الهی آمین 🙏

  15. الهام ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود

    کجا توهین کردند ،خیلی هم راست و درست گفتند ،دمتون گرم ،خیلی ممنون حرف دل ما رو هم زدید ،خوب گفتید ،این شهدای ما نرفتند که امثال علی دایی و کریمی و معتمد آریا ،کوثری و ….یه سری سلبریتی های دوزاری بیان حرفهای مفت بزنند ،کشف حجاب کنند و دل ما رو خون ،الهی به حق خون همین شهدا خدا جوابشون رو بده ،الهی آمین 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *