فیلم کامل/ تمسخر و توهین به علی دایی در شبکه افق توسط امیرحسین حاجی نصیری

فیلم کامل توهین زشت به علی دایی در شبکه افق و توهین امیرحسین حاجی نصیری جان باز مدافع حرم شبکه افق به علی دایی را در ادامه ببینید.

حواشی مربوط به علی دایی همچنان ادامه دارد مجری شبکه افق با جملات تحقیر آمیز درباره علی دایی اظهار نظر جنجالی کرد که با واکنش هایی همراه شد.

فیلم تمسخر و توهین زشت به علی دایی

او درباره گل زدن های علی دایی در تیم ملی می گوید که این فوتبالیست به دلیل اینکه قد بلندی داشت توپ هایی که برای سر او می‌آمد وارد دروازه میشد و بهتر است قوه قضاییه را ممنوع خروج نکند و او قهرمان ما نیست.

همچنین ببینید:

علی دایی در روزهای اخیر مورد انتقاد برخی از رسانه های اصولگرا قرار گرفته است همسر و دختر او در حین پرواز به دبی بازگردانده شدند که موجب عصبانیت این پیشکسوت فوتبال شد.

فیلن کامل/ تمسخر و توهین زشت به علی دایی در شبکه افق توسط مجری

بیشتر انتقادات از علی دایی توسط رسانه های اصولگرا برای اظهار نظر او درباره مرگ یکی از دختران دانش آموز اردبیلی بود و همچنین همسو شدن با فراخوان اعتصابات سراسری که منجر به پلمپ رستوران و جواهر فروشی او در تهران شد.

درباره اینکه آیا علی دایی و خانواده‌اش ممنوع الخروج هستند یا خیر هنوز خبری منتشر نشده است اما با توجه به بازگرداندن همسرش مونا فرخ آذری و ممانعت از سفر او به دبی گمانه زنی‌هایی درباره ممنوع الخروجی همسرش وجود دارد.

واکنش ها

خبرگزاری ایسنا طی یادداشتی از برنامه جهان آرای شبکه افق انتقاد کرد.

«امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم شب گذشته در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد و به درستی کاربران فضای مجازی از اینکه در رسانه ملی تحقیر می‌شود عصبانی بودند.

همچنین ببینید:

اما نتیجه اینکه مهمان برنامه بابت این اظهارات نسنجیده مورد توهین و تحقیر افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. اما سوال اصلی اینجاست که چرا باید مهمان این برنامه در چنین موقعیتی قرار میگرفت تا چنین جملاتی را بگوید و در نهایت این اتفاق تلخ برای او می‌افتاد؟

اما جهان آرایی‌ها دوباره به جای استفاده مناسب از مهمان شان فضایی را فراهم کردند که وی خارج از حیطه‌ای که باید در آن صحبت کند، صحبت کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *