ماجرای پلمپ جواهر فروشی و رستوران علی دایی برای همراه شدن با اعتصابات

ماجرای کامل پلمپ جواهر فروشی و رستوران علی دایی برای همراهی با اعتصابات

ماجرای پلمپ جواهر فروشی و رستوران علی دایی برای همراه شدن با اعتصابات

ماجرای پلمپ جواهر فروشی و رستوران علی دایی چیست؟ جواهر فروشی و رستوران عل دایی به دستور قوه قضایی پلمپ شد زیرا با فراخوان های اعتصاب سراسری در 14 و 15 و 16 آذر ماه اقدام به تعطیلی کرده بود هرچند که در استوری این فروشگاه و رستوران گفته شده بود که برای تعمیرات اقدام به تعطیلی کرده است اما همه میدانند که جواهر فروشی و رستوران عل دایی برای همراهی با اعتصابات تعطیل کرده بود.

ماجرای پلمپ جواهر فروشی و رستوران علی دایی

علی دایی از آغاز شروع اعتراضات در کشورمان چند باری استوری های سیاسی به اشتراک گذاشته بود و حتی درباره مرگ اسرا پناهی موضع رسانه های بیگانه را دنبال کرده بود.

ماجرای پلمپ جواهر فروشی و رستوران علی دایی برای همراه شدن با اعتصابات

رسانه های بیگانه در فراخوان هایی 14 تا 16 آذر را فراخوان داده بودند که کسبه ها اعتصاب کنند تا وضعیت اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار بدهد و طلا فروشی و رستوران علی دایی نیز اعلام کرد که در این تاریخ ها تعطیل است حالا قوه قضایی دستور پلمپ رستوران و جواهر فروشی علی دایی را صادر کرده که حواشی را به وجود اورده است و رسانه های بیگانه آن را به تیتر اول خود تدیل کرده اند.

همچنین ببینید:

مرکز رسانه قوه قضاییه نیز در این باره اعلام کرد: در پی همراهی با گروه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی در راستای اخلال در آرامش و کسب و کار بازار، دستور قضایی برای پلمب گالری جواهرآلات نور واقع در مجتمع روماسنتر صادر شد.

علی دایی آقای گل جهان، فوتبالیست و بیزینس من مشهور که چندین شغل دارد پرده از راز بیزینس خود و درآمد بالاتر همسرش مونا نسبت به خودش برداشت !

ماجرای پلمپ جواهر فروشی و رستوران علی دایی برای همراه شدن با اعتصابات

علی دایی گفته بود که من از ابتدای فوتبالیست شدنم وارد بیزینس شدم. اولین پولی که گرفتم مربوط به سال ۹۳ مقدماتی جام‌جهانی آمریکا می‌شود. آن موقع بهترین بازیکن و آقای گل شدم. با پول‌هایی که جمع کرده بودم با شراکت دوستم، مغازه‌ای در منیریه خریداری کردیم. از سال ۹۳ تا الان این شراکت ادامه دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *