زمان پخش فصل سوم شب آهنگی از کدام شبکه پخش میشود

زمان پخش شب آهنگی در سال 1403 از کدام شبکه پخش میشود

زمان پخش فصل سوم شب آهنگی

روز پخش فصل سوم برنامه شب آهنگی : دوشنبه ها ساعت 8 شب میباشد. این برنامه در سال 1403 نیز دوشنبه ها از فیلمنت و سایت شبونه ساعت 20 پخش میشود.

فصل سوم برنامه شب آهنگی که برنامه جدید حامد آهنگی مجری و کمدین معروف سینما و تلویزیون ایران از شبکه فیلم نت درحال پخش است.

برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی و حضور هنرمندان محبوب کشور بسیار مفرح و پر از خنده و شوخی و بازی های جذاب است

شب آهنگی از کدام شبکه پخش میشود

این برنامه از شبکه نمایش خانگی عرضه میشود در سایت شبونه هر هفته دوشنبه ها ساعت 8 شب لینک دانلود هر قسمت درج خواهد شد.

برنامه شب آهنگی از برنامه های کمدی به سبک تالک شو بوده که توسط حامد آهنگی اجرا می‌شود این برنامه در فصل اول با ۳۰ قسمت توانست مخاطبان زیادی را به دست آورد و به دلیل استقبال زیاد از این برنامه آقای حامد آهنگی تصمیم گرفت که فصل دوم آن را تولید کند.

درباره برنامه شباهنگی

بعد از استقبال فراوان از فصل اول و دوم برنامه شب آهنگی که در 30 قسمت تولید شد آقای حامد آهنگی تصمیم گرفت که فصل دوم این برنامه را هم بسازد آقای آهنگی که یکی از کمدی های پرطرفدار و خلاق کشورمان است خیلی خوب میداند چگونه برنامه را به سمتی پیش ببرد که باعث خنده مردم شود.

تاکنون، حامد آهنگی دو فصل از برنامه “شب آهنگی” را کارگردانی و اجرا کرده است. اولین فصل در سال ۱۴۰۰ با ۳۰ قسمت در شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر شد و فصل دوم نیز در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با ۳۰ قسمت منتشر شده است.

برنامه شب آهنگی یکی از برنامه های جذاب و پرطرفدار بوده که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود تهیه‌کنندگی و کارگردانی و اجرای برنامه را حامد آهنگی بر عهده دارد

فصل اول آن به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت و آقای حامد آهنگی بعد از پایان 30 قسمت از آن تصمیم گرفت که فصل دوم آن را هم تولید کند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *