زمان پخش و بازپخش تکرار عصر جدید امشب و فردا

زمان پخش و بازپخش تکرار عصر جدید 3 امشب و فردا

انتشار 21 فروردین 1401 * زمان پخش و بازپخش تکرار عصر جدید مرحله دوم امشب و فردا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان پخش و بازپخش تکرار عصر جدید امشب و فردا

زمان پخش و بازپخش تکرار عصر جدید

عصرجدید یکی از برنامه های مسابقه ای پرطرفدار صدا و سیما بوده که توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد این برنامه در فصل سوم از عید نوروز ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه سوم رفت و در نوروز هر شب پخش می‌شد اما بعد از عید نوروز و با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عصر جدید در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 پخش می شود.

این برنامه توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد همچنین تکرار و بازپخش برنامه عصر جدید روز بعد ساعت 16:50 پخش می شود.

فصل سوم عصر جدید داوران متفاوتی دارد و رویا نونهالی و سید بشیر حسینی آریا عظیمی نژاد از فصل سوم حذف شده و به جای آنها خانم ژاله صامتی و کارن همایونفر آقای سجادی امین حیایی حضور پیدا کرده‌اند.

«عصر جدید» از این پس شنبه و یکشنبه‌ها هر هفته روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و تا ۲۷ تیر ماه پخش آن ادامه خواهد داشت. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، بخش اول یازدهمین قسمت از مرحله مقدماتی «عصر جدید» امشب (۲۰ فروردین ماه) پخش خواهد شد و بخش دوم ادامه همین قسمت فردا شب (یکشنبه) روی آنتن تلویزیون خواهد رفت. در قسمت یازدهم شش اجرای استعدادهای رزمی، استندآپ، خوانندگی، علمی و … پخش خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *