زمان دقیق پخش و تکرار سریال اپیدمی +ساعت بازپخش

زمان دقیق پخش و تکرار سریال اپیدمی +ساعت بازپخش

تاریخ انتشار 10 آذر 1400 – Study time 3 minutes

زمان دقیق پخش و تکرار سریال اپیدمی +ساعت بازپخش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به زودی سریال جدیدی با موضوع کرونا از شبکه سه سیما پخش می شود و بازیگران شناخته شده کشورمان در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال اپیدمی +ساعت بازپخش

ساخت این سریال برای پخش از شبکه سه سیما با نام اپیدمی» به پایان رسیده است و لوکیشن های این مجموعه اکثرا در بیمارستان صحرایی واقع در بوستان استان تهران میباشد که داستان آن درباره بیماری کرونا و مشکلاتی که کادر درمان با آن دست و پنجه نرم میکردند میباشد.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال اپیدمی

این سریال بعد از پایان سریال سرجوخه از شبکه سووم سیما پخش خواهد شد که به احتمال زیاد از شنبه آینده پخش میشود.

بازیگران سریال اپیدمی : فریبا متخصص در این سریال در نقش آفاق، آتش تقی پور حجت، علی غلامی امیرعلی، اصغر نقی زاده کریم سواری، نیلوفر رجایی، مهدی فریضی بازیگران اصلی هستند که همگی پرستار و پزشک هستند.

برخی از داستان‌هایی که در این سریال دستمایه اصلی و خط اصلی قصه هستند بر مبنای واقعیت نوشته شده اند. مثل ماجرای یکی از پرستار‌های سریال که بر اساس داستان واقعی پرستاری در گیلان به نگارش درآمده است.

این مجموعه تلویزیونی که به صورت اپیزودیک خواهد بود، در سه فصل تولید می‌شود که کارگردان،‌فصل اول آن سیدسجاد حسینی، کارگردان فصل دوم محمد علیزاده و کارگردان فصل سوم ،‌محمد صادق بکتاشیان هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. هادی محمدی

    ساعتش کو پس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *