زمان پخش و تکرار سریال حورا و بازپخش سریال حورا

زمان پخش و تکرار سریال حورا

زمان پخش و تکرار سریال حورا و بازپخش سریال حورا را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال خانوادگی و جذاب حورا که این شبها جایگزین سریال گاندو شده است مورد استقبال مردم قرار گرفته است به گونه بسیاری از مردم این سریال را دنبال میکنند.

زمان پخش و تکرار سریال حورا و بازپخش سریال حورا

زمان پخش و تکرار سریال حورا

این سریال از شنبه ۱۴ فروردین هرشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و بازپخش آن ساعت ۱:۱۵ بامداد ۱۴:۳۰ روز بعد است.

حضور بازیگران شناخته شده ای همچون خانم فاطمه گودرزی و ایرج نوذری بدون شک نشان دهنده داستان جذاب این مجموعه است که چنین هنرمندانی را در کنار یکدیگر جمع کرده است

سریال حورا به کارگردانی رضا کمالی و تهیه کنندگی جواد فرحانی به زودی جایگزین سریال امنیتی جاسوسی «گاندو ۲» در شبکه سه سیما می‌شود. در این سریال، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، مهروز ناصر شریف، عرفان ابراهیمی و مرجان قمری به همراه تعداد دیگری از بازیگران جوان ایفای نقش کرده اند.

موضوع و داستان این مجموعه تلویزیونی درباره یک خواهر و برادر بوده که در ژانر خانوادگی ساخته شده و چالش های یک خواهر و برادر است که فرزندانشان بزرگ شده است. فاطمه گودرزی و مرجان قمری در نقش اصلی و کلیدی بازی میکنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *