زمان پیش فروش خودرو در سال 99 و آموزش ثبت نام پیش فروش خودرو

شرایط پیش فروش خودرو در سال 99 و آموزش ثبت نام پیش فروش خودرو

پیش فروش خودرو در سال 99 و آموزش ثبت نام پیش فروش خودرو سال 99 را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو تلاش می‌کنند برای تنظیم بازار و کاهش حباب قیمت خودروهای بازار اقدام به پیش فروش محصولات خود کنند

گفته می شود که قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در حال حاضر نصف قیمت بازار خواهد بود هر چند که هنوز برخی از مردم معتقد هستند که نوسانات بازار و افزایش حبابی قیمت ها کار خودروسازان بوده تا بتوانند مبالغ دیگری را به محصولات خود اضافه کنند و با توجه به نوسانات بازار افکار عمومی را به سمت خود بکشانند و اقدام به فروش محصولات خود نمایند.

زمان پیش فروش خودرو در سال 99 و آموزش ثبت نام پیش فروش خودرو

با توجه به اینکه کیفیت خودروهای دو کارخانه معروف ایران خودرو و سایپا همیشه مورد انتقاد مردم قرار گرفته اما به دلیل ممنوعیت های واردات خودروهای خارجی مردم چاره ای ندارند جز اینکه به این دو کارخانه ایرانی مراجعه کنند

زمان پیش فروش خودرو در سال 99

به گفته وزارت صنعت ثبت نام برای خرید خودروهای ایران خودرو و سایپا محدودیت نداشته و متقاضیان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته برای ثبت نام اقدام کنند و حتی اگر این شرکت ها با تکمیل ظرفیت روبرو شدند متقاضیان خواهند توانست که به‌صورت طرح مشارکت در تولید اقدام کنند

برای ثبت نام باید ۵۰ درصد قیمت روز خودرو پرداخت شود پیش فروش خودرو ها به صورت ۱۲ ماهه در سقف ۶۰ درصد ظرفیت تولید بدون احتساب سود مشارکت خواهد بود.

شرایط پیش فروش خودرو در سال ۹۹

متقاضیان امکان انتخاب روش خرید به صورت پیش فروش یا مشارکت تولید را در مرحله ثبت نام دارا می باشند و خودروسازان مکلف به فروش خودرو به ترتیب اولویت پیش فروش، مشارکت در تولید یکساله و دو ساله در خودروهای قابل عرضه می باشند.

* فروش فوری سه ماهه بدون سود مشارکت با ظرفیت ۴۰ درصدی خط تولید خودروسازان

* پیش فروش ۶ و یکساله و دو ساله با سود مشارکت ۱۵ درصد

* پیش فروش بلند مدت و مشارکت در تولید

در روش فروش فوری سایت به مدت یک هفته باز است و تمامی متقاضیان دارای شرایط می توانند ثبت نام کنند. اگر تعداد افراد ثبت نامی بیشتر از تعداد خودروها باشد، خودروها بصورت قرعه کشی توزیع می گردد.

همچنین ظرفیت تولید قابل فروش با در نظر گرفتن تعهدات معوق و جاری توسط کمیته خودرو محاسبه شود و سود انصراف ، ۳ درصد کمتر از سود مشارکت مندرج در قرارداد مشارکت در تولید است.

از سوی دیگر درصد سود مشارکت براساس وضعیت عرضه و تقاضای خودرو با توجه به اصلاح آئین نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان خودرو قابل بازنگری است.

**همچنین تحویل خودرو به مشتریان حداکثر تا سه ماه پس از قرعه کشی براساس تقدم تکمیل وجه خواهد بود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *