زهرا نویدپور و علت مرگ ناگهانی و ماجرای تجاوز چیست

بیوگرافی زهرا نویدپور و و ماجرای رابطه با سلمان خدادادی نماینده مجلس

بیوگرافی زهرا نویدپور و و ماجرای رابطه با سلمان خدادادی نماینده مجلس و ادعای تجاوز و عکس شخصی و اینستاگرام و حواشی خودکشی و پیدا شدن جسد را در مجله شبونه مشاهده کنید.

در سال 1397 خبر مرگ زن جوانی به نام زهرا نویدپور در شبکه های ماهواره ای منتشر شد که مدعی بودند یکی از نمایندگان مجلس (نماینده ملکان) با این زن رابطه داشته است و بعد از اینکه این زن تصمیم گرفته رابطه اش را با این نماینده رسانه ای کند به یکباره سربه نیست شده است.

زهرا نویدپور و علت مرگ ناگهانی و ماجرای تجاوز چیست + عکس و بیوگرافی

این پرونده در سکوت خبری ادامه یافت و قوه قضاییه به آن ورود کرد تا اینکه روز گذشته خبر رسید که سلمان خدادادی محکوم شده است

دیوان‌ عالی کشور گفته دفتر نماینده مجلس مکانی عمومی‌ست، در نتیجه ادعای تعرض در مکان خصوصی رد می‌شود! دادگاه کیفری تهران این نماینده سابق مجلس را از اتهام تعرض تبرئه و به علت رابطه نامشروع و سواستفاده از موقعیت به ۲سال انفصال از خدمت و شلاق محکوم کرد.

زهرا نویدپور این نمایندهٔ مجلس را به تجاوز، آزار جنسی و سوءاستفاده از موقعیت متهم کرد و بعد از مدتی جسم بی‌جان زهرا نویدپور، روز یکشنبه ۱۶ دی ۹۷ در منزل مادرش در شهر ملکان در آذربایجان شرقی پیدا شد

زهرا نویدپور و علت مرگ ناگهانی

در شبکه های اجتماعی خبری منتشر شده مبنی بر خودکشی دختری ۲۸ ساله به زهرا نویدپور که به خبر داغ تبدیل شده و رسانه های بیگانه و معاند نیز از این خبر سوئ استفاده سیاسی و جو سازی کرده و به آن دامن زدند.

چندی پیش زهرا نویدپور ادعا کرده بود که یک نماینده مجلس به او دست درازی کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.
این خبر پیشتر در سایت های خارج از کشور و معاند و فارسی زبان که فعالیت دارند و میان کاربران شبکه های اجتماعی متتشر شده بود که یک نماینده مجلس به زنی جوان و 28 ساله تجاوز کرده است.

زهرا نویدپور و علت مرگ ناگهانی و ماجرای تجاوز چیست

 

بیوگرافی و عکس زهرا نویدپور

شب گذشته نیز اکبر اعلمی، نمایندهسابق مجلس شورای اسلامی، در کانال تلگرام خود خبر درگذشت ناگهانی این دختر جوان را در بیمارستان فارابی شهرستان ملکان به اشتراک گذاشت و گفت که جسدش در منزل مادری او پیدا شده است.
هنوز منبع رسمی این خبر را تایید و تکذیب نکرده و واکنشی به این خبر داده نشده است و حواشی و جنجال آفرینی برای چهره های سیاسی همیشه وجود داشته و نام فردی در این بخش برده نشده است و درباره هر خبری در شبکه های اجتماعی نباید زود قضاوت کرد  وباید صحت و سقم آن را در خبرگزاری ها و منابع رسمی کشور دنبال کرد.

ماجرای ادعای تجاوز به دختر 28 ساله

البته باید متذکر شد که این گونه خبرهای مغرضانه در سایت های ضد انقلاب و دامن زدن به خبرهای ان چنینی زیاد مشاهده می شود و جنجال سیاسی برای این گونه خبرها بپا می کنند و این خبر را نیز با عنوان خودکشی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی درج کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. مرض ک نداشته الکی بیاد آبروی خودشو. ببره ! لابد اون نماینده بیشعور بهش دست درازی کرده ! احتمالن بعدشم کشتتش ! حالام داره با قدرتش لاپوشانی میکنه پس فردام میره سراغ یه بیچاره دیگه

    • صغری عبدالله

      نه، اصلا اینطور نیست، مگه شما به قوه قضائیه و اجرای عدالت در کشور اسلامی مان، شک دارید؟ عدالت برای همه یکسان هست. باور کنید.

  2. یه خون ناحق دیگه ریخته شد آخه چرا تو مجلس هفتم که به منشی ش ….میگنه چرا این… رو تایید صلاحیت میکنند که قدرت بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *