عکس و تصاویر سارا خادم الشریعه روی جلد مجله Elle اسپانیا و ووگ

سارا خادم الشریعه روی جلد مجله Elle اسپانیا و ووگ +تصاویر و عکس

عکس و تصاویر سارا خادم الشریعه روی جلد مجله Elle اسپانیا و ووگ

عکس و تصاویر سارا خادم الشریعه روی جلد مجله Elle اسپانیا و ووگ منتشر شده و مصاحبه ای با این مجله انجام داده است.

این شطرنج باز ایرانی کهبه اسپانیا مهاجرت کرده است در مصاحبه اش میگوید مهاجرتم صرفا به دلایل مسائل خانوادگی بوده و هیچ انگیزه سیاسی در کار نبوده است او به تازگی مادر شده و صاحب یک فرزند شده است.

عکس و تصاویر سارا خادم الشریعه روی جلد مجله Elle اسپانیا و ووگ

سارا خادم الشریعه سوابق قهرمانی زیادی در کارنامه اش دارد که چندی پیش به همراه خانواده اش به اسپانیا مهاجرت کرد.

او به همراه همسر و فرزند خردسالش از همان قزاقستان راهی یکی از شهرهای اسپانیا می‌شود که نخواسته‌اند نام این شهر منتشر شود. سارا سادات خادم‌الشریعه در رقابت‌های شطرنج قهرمانی آلماتی در قزاقستان بدون روسری در همان دور نخست حاضر شد. مشخص نیست کارهای اقامت سارا خادم‌الشریعه در اسپانیا چقدر طول بکشد، ولی مشخصا این موضوع زمان بر خواهد بود. ضمن اینکه همسر سارا خادم‌الشریعه پاسپورت کانادایی هم دارد.

سارا خادم الشریعه متولد 20 اسفند 1375 در تهران و استاد بین المللی شطرنج است. سارا تک فرزند خانواده است. او در شهریور 1396 با اردشیر احمدی ، فیلمساز و مجری اینترنتی ازدواج کرد ، خطبه عقدشان توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. او در 22 دی ماه 1398 بعد از چند تن از استادان بزرگ شطرنج ایران از تیم ملی کناره گیری کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *