ساعت بازی ایران و هنگ کنگ برگشت (پنجشنبه 13 شهریور 1400)

ساعت بازی ایران و هنگ کنگ برگشت (پنجشنبه 13 شهریور 1400)

ساعت بازی ایران و هنگ کنگ (پنجشنبه 14 شهریور 1400) همراه جزئیات و نحوه سعود ایران از گروه خود به دور بعد جامجهانی را در این صفحه ببینید.

ساعت بازی ایران و هنگ کنگ

بازی ایران و هنگ کنگ ساعت روز پنجشنبه 14 شهریور 1400 راس ساعت 19 (هفت شب) برگزار میشود و از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

ساعت بازی ایران و هنگ کنگ برگشت (پنجشنبه 13 شهریور 1400)

تیم ملی کشورمان در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته است و برای صعود باید حتما 4 بازی پیش رو را ببرد اگر یک بازی هم ببازد از صعود به مرحله بعد بازخواهد ماند

با توجه به انصراف تیم کره شمالی از این رقابت ها ، فیفا تصمیم گرفت که نتایج تیم های همه گروه ها با تیم رتبه چهارم گروه را حذف کند! که با این حال امتیاز و گل های ایران به کامبوج که 14 گل بود از جدول حذف شد.

اگر ایران تیم دوم گروهش شود، در این صورت ۱۴ گل زده ایران به کامبوج در شمارش امتیاز و تفاضل گل تیم‌های دوم بی‌اثر می‌شود.

این قانون، به نفع تیم‌هایی است که در مرحله گروهی مقابل تیم‌های پنجم امتیاز از دست داده‌اند و با بی‌اثر شدن این بازی‌ها، همه چیز به نفع این قبیل تیم‌ها تمام خواهد شد.

البته نگاهی به گروه‌های هشتگانه نشان می‌دهد تیم‌های پنجم که به عبارتی ضعیف‌ترین تیم‌های مسابقات هستند، هرگز موفق به کسب امتیازی از رقبای قدرتمند خود در رده‌های اول یا دوم گروه‌ها نشده‌اند و در واقع فیفا بهترین راهکار ممکن را اتخاذ کرده است و در این میان تنها تفاضل گل بازی بین تیمهای دوم و پنجم می توانست کمک کننده باشد که البته حالا با تصمیم جدید فیفا، بی تاثیر است.

تاریخ و ساعت بازی ایران و بحرین 17 خرداد

بازی تیمهای ملی ایران و بحرین در استادیوم ملی بحرین برنامه ریزی شده و از ساعت 21 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

در دیگر دیدار هفته دوم مسابقات مرحله برگشت، تیم ملی عراق از ساعت 19 مقابل کامبوج صف آرایی خواهد کرد.

ساعت بازی برگشت ایران و کامبوج 21 خرداد

دیدار سوم تیم که در واقع تنها دیداری به شمار می رود که شاگردان اسکوچیچ روی کاغذ میهمان به شمار می روند، از ساعت 19 روز 21 خردادماه 1400 در ورزشگاه خلیفه بحرین آغاز می شود. هنگ کنگ و عراق دیگر بازی این روز خواهند بود که در ساعت 21 برنامه‌ریزی شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *