ساعت دقیق مسابقه کشتی محمدرضا گرایی فینال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

ساعت دقیق مسابقه کشتی محمدرضا گرایی فینال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

ساعت دقیق مسابقه کشتی محمدرضا گرایی فینال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

ساعت مسابقه کشتی محمدرضا گرایی فینال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت 21:30 خواهد بود کشتی محمد رضا گرایی امروز یکشنبه 20 شهریور 1401 قهرمانی جهان صربستان 2022 ساعت چند است؟

ساعت مسابقه کشتی محمدرضا گرایی فینال

مسابقه کشتی محمدرضا گرایی در فینال رقابت‌های جهانی امشب برگزار می شود و ساعت 21:30 باید بر روی تشک مسابقه برود این مسابقه به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما برای آنتن خواهد رفت.

گرایی که موفق شده بود در المپیک سال گذشته مدال طلا به دست آورد با غرور و قدرت خاصی وارد این عرصه رقابت ها شده است.

همچنین ببینید فیلم کامل فن خطرناک محمدرضا گرایی به حریف کره ای

او در مسابقات قبلی خود موفق شده حریفان خود را با اختلاف شکست بدهد و خیلی راحت به فینال راه پیدا کند.

حریف فینال محمدرضا گرایی اهل صربستان بوده و نامش ماته نمس می باشد بدون شک مسابقه آنها از مهمترین اتفاقات ورزشی در سال ۱۴۰۱ خواهد بود که در صورت شکست دادن حریف محمدرضا گرایی می تواند مدال طلا را بر گردن خود بیاویزد و یکی از مهمترین افتخارات زندگی خود را بار دیگر به دست آورد .

او موفق شده بود در مرحله یک هشتم نهایی حریف کره‌ای را با یک فن بسیار خطرناک شکست بدهد و به مصاف حریف گرجستانی برود حریف گرجستانی تلاش می کرد تا با بازی کند و کسب امتیاز مسابقه را تمام کند اما گرایی کسی نبود که به این راحتی شانه را خالی کند و آنقدر حرکات مختلف را بر روی او امتحان کرد تا حریفش مرتکب خطا شد و از پای خود استفاده کرد تا به دلیل اخطار گرایی پیروز به مرحله بعد راه پیدا کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *