ساعت و زمان پخش برنامه رخ به رخ + بیوگرافی مهمان امشب رخ به رخ

ساعت و زمان پخش برنامه رخ به رخ + مهمان امشب رخ به رخ کیست

تاریخ انتشار 7 آبان 1400 – Study time 3 minutes

ساعت و زمان پخش برنامه رخ به رخ + بیوگرافی مهمان امشب رخ به رخ را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ساعت و زمان پخش برنامه رخ به رخ

برنامه رخ به رخ جدیدترین برنامه سرگرمی و گفتگو محور از شبکه دو سیما می‌باشد ساخت این برنامه سال ۱۴۰۰ روز جمعه ۳۰ مهرماه با حضور امیرعلی دانایی که ساعت ۲۳ اکنون در حال پخش است.

ساعت و زمان پخش برنامه رخ به رخ + بیوگرافی مهمان امشب رخ به رخ

برنامه رخ به رخ یکی از جدیدترین تولید های شبکه دو تلویزیون که توسط حسین فاطمیان کارگردانی شده است و همچنین به تهیه کنندگی مهدی بابایی می باشد.

امیر علی دانایی هنرپیشه شناخته شده ی سینما است، که مجری برنامه ی رخ به رخ می‌باشد ومجری‌گری این برنامه را برعهده دارد.

حال این برنامه از روز جمعه ۳۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما در حوالی ساعت ۲۳ در حال پخش می باشد.

معرفی مهمان های امشب برنامه رخ به رخ:

اولین قسمت از این برنامه با صدای کاوه آفاق با مجری‌گری امیر علی دانایی و با حضور افتخاری حسن ریوندی روز جمعه ٣٠مهر ماه، از شبکه دو سیما روی آنتن رفت که آهنگ کاوه آفاق مخاطبین بسیاری را مجذوب خود نمود.

آقای حسن ریوندی کمدین و طنزپرداز اهل ایرانی نخستین مهمان برنامه رخ به رخ بود.
بیننده برنامه متفاوتی را با آقای ریوندی تجارب خواهد نمود.

ساعت و زمان پخش برنامه رخ به رخ + بیوگرافی مهمان امشب رخ به رخ

مهمان های این برنامه موضوع گفتگوی آنها درام می باشد وبه یک روش خاصی منصوب می شوند وگفت وشنود هایی بی تعارف وصریع از ویژگی های این برنامه می باشد.

سوال هایی که در این برنامه می شود، درباره ی خود واقعی مهمان ها طراحی شده است و از جنس پرسش های مرسوم در برنامه های گفتگو محور نمی باشد.

موضوع و بخش ها

قصه و پخش های برنامه درباره حضور یک شخص که مطرح شده در یک مهمانی ساده می باشد، که جدا از حرفه ی وی تجربه های انسانی خود را با مخاطبین در میان گذاشته و در این بین صحبت ها و پرسش هایی می شود که سوال های ذهنی مخاطب می باشد، که می توان گفت این برنامه رخ به رخ شدن با احساس های گوناگون انسانی و برای نزدیک‌تر شدن به خود واقعی هر فرد را در بطن خود را دنبال می کند.

آهنگ کاوه آفاق:
کاوه آفاق ترانه سرایی، خوانندگی و آهنگسازی آن بر عهده دارد و تنظیم آن را فرد حسینی عهده دار می باشد، که تیتراژ پایانی برنامه می باشد.

ساعت و زمان پخش برنامه رخ به رخ + بیوگرافی مهمان امشب رخ به رخ

شریک کردن بیننده در گفت و شنود هایی بی تعارف و صریح از جنس مواجهه واقعی خود آنها است ، که می توان گفت از ویژگی های این برنامه می باشد.

همه بخش های برنامه با پرسش هایی طراحی شده است، که هدف آنان رخ به رخ شدن با احساس های گوناگون انسانی و سعی برای نزدیک‌تر شدن به آن رخی از کسانی که تا به حال کمتر دیده شده و همه‌ی اجزای برنامه در خدمت آن و همسو با محتوای برنامه منصوب شده است.

تعداد قسمت های برنامه رخ به رخ

فصل نخست این برنامه توسط حسین فاطمیان کارگردانی شده است و همچنین با تهیه کنندگی مهدی بابایی در ۲۶ قسمت تولید شده است.

این برنامه با دکور ۳۶۰ درجه که ساختار آن همسو با اسم و محتوای برنامه می باشد و برای اولین بار در برنامه های تلویزیونی طراحی و به نمایش گذاشته شده و در حال پخش است.

پشت صحنه هم جزئی از برنامه می باشد، که بیننده قرارمی باشد ماجراهایی را ببیند، که در دیگر برنامه ها تا به حال دیده نشده است.

برنامه رخ به رخ روزهای جمعه ساعت ۲۳ و شنبه ها پس از گفتگوی خبری ساعت:٣٠ ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

امیرعلی دانایی در روز ۲۴ دی ماه، سال ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا آمده است.
ایشان در رشته‌ ی مهندسی صنایع تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران اخذ نموده است.
وی در سال ۸۵ به واسطه‌ی محمدرضا شریفی نیا به داریوش مهرجویی معرفی شد و قرار بر این بود که در فیلم سنتوری ایفای نقش کند، ولی به خاطر کاراکتر معتاد و اینکه نتوانست بازی کند، بهرام رادان این نقش را برعهده گرفت، اما پس از آن شریفی‌نیا ایشان را به کارگردانی سیدضیاءالدین دری معرفی نمود.
این دفعه امیرعلی برای ایفای نقش نخست مجموعه کلاه پهلوی منصوب شد.
این مجموعه سال ۹۱ بر روی آنتن رفت.
آقای دانایی همان موقع با ایفای نقش در مجموعه کلاه پهلوی که این مجموعه ۶ سال به طول انجامیدو در سال ۸۹ با فیلم سه درجه تب پابه سینما نهاد و پس از آن حاضر بودن در تئاتر را تجارب نمود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *