زمان و ساعت پخش تکرار سریال افرا از شبکه یک

زمان و ساعت پخش تکرار سریال افرا از شبکه یک

ساعت پخش تکرار سریال افرا از شبکه یک را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ساعت پخش تکرار سریال افرا از شبکه یک

سریال افرا ساخته بهرنگ توفیقی این شبها ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش میشود که مورد استقبال مردم قرار گرفته و زمان تکرار سریال افرا روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۹ صبح و ۱۵ بعدازظهر پخش میشود.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال افرا از شبکه یک

تهیه‌کنندگی این سریال را آقایان مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی به صورت مشترک بر عهده دارند این مجموعه پنج‌شنبه شب‌ها نیز خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد.

این کار تلویزیونی در ۴۰ قسمت ساخته شده است و از پنجم شهریور ماه بر روی انتن رفته است.

داستان سریال درباره کاراکتری با بازی روزبه حصاری بوده که جنگلبان بوده و علاقه بسار زیادی به محیط زیست دارد پدرش علاقه زیادی دارد که او بچه دار شود اما همسرش نازا است و حالا آنها شراط خیلی سختی را در پیش دارند. آنها در شمال کشور زندگی میکنند و همسرش اصرار میکنند که به تهران بروند.

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و … گروه بازیگران سریال «افرا» را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *