بیوگرافی بازیگران سریال ایلدا + پشت صحنه و عکس سریال ایلدا

ساعت پخش تکرار سریال ایلدا شبکه آی فیلم زمان تکرار سریال ایلدا

پخش تکرار سریال ایلدا زمان و ساعت تکرار سریال ایلدا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال ایلدا

این سریال از شبکه آی فیلم ساعات 3 بامداد و 11 قبل ظهر و 19 غروب پخش میشود.

پخش تکرار سریال ایلدا زمان و ساعت تکرار سریال ایلدا

سریال تلویزیونی «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی  علیرضا سبط احمدی در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم محصول  سال 99 است که از شبکه یک سیما پخش شد. نویسندگی این سریال را نوشین پیرحیاتی بر عهده داشته است. “ایل‌ دا” یکی از بزرگترین سریال‌های تلویزیون در حوزه دفاع ‌مقدس است؛ سریالی که قصه فداکاری و ایثار مردم غرب کشور در اوایل جنگ تحمیلی را روایت می‌کند. این سریال در 26 قسمت و 80 لوکیشن استان در لرستان تصویربرداری می‌شود. تصویربرداری سریال “ایل‌ دا” همزمان با عید قربان در منطقه روستایی اطراف شهرستان خرم‌آباد آغاز شد.

واژه «ایل دا» به معنای مادر ایل است. سریال ایل دا قصه ای از قبل از آغاز جنگ تحمیلی را روایت می کند. قصه ای که در دل لرستان می گذرد. در این سریال ماجرای 2 ایل به تصویر کشیده می شود که درگیر مشکلات و چالش هایی با هم هستند. آنها از طریق بزرگان روستا در حال رفع و رجوع اختلافات هستند که ناگهان حبر می رسد که در مرزهای ایران اتفاقاتی در شرف وقوع است. آنها به یکباره یک تن می شوند و در مقابل حمله دشمن با هر وسیله ای که در اختیار دارند، به مبارزه برمی خیزند.

بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا کیست +عکس جنجالی ناهید عساکره

در این سریال مجید مظفری در نقش “صالح خان”، پوریا پورسرخ نقش” ایرج”، فاطمه گودرزی نقش “دا گل” و جعفر دهقان نقش “استوار کاکاوند” را ایفا می‌کنند. کاظم هژیر آزاد، کوروش سلیمانی، امیر محمد زند، مینا نوروزی فرد، غلامرضا علی اکبری، سینا رازانی، مهدی صبایی، شهین تسلیمی، مسعود چوبین و رضا نجفی از جمله بازیگران دیگر این سریال هستند.

۲۸ شهریور ماه آخرین روز فیلمبرداری سریال ایلدا بود که بخشی از فرماندهان سپاه لرستان نیز از آن بازدید کردند. فیلمبرداری سریال ایلدا حدود ۱۴ ماه به طول انجامید. سریال ایلدا یا ایل‌دا از سریال های مناسبتی است که کار ساخت و تولید آن از تابستان سال ۹۸ آغاز و شهریور ۹۹ به پایان رسید. این سریال قرار است به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه اول سیما برود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *