ساعت پخش تکرار قسمت دوم گاندو ۲ امروز ۲ فروردین ۱۴۰۰

ساعت پخش تکرار قسمت دوم گاندو ۲ امروز ۲ فروردین ۱۴۰۰

ساعت پخش تکرار قسمت دوم گاندو ۲ امروز ۲ فروردین ۱۴۰۰ را در این صفحه ببینید .

سریال گاندو یکی از سریالهای محبوب و جذاب تلویزیونی که این روزها مورد توجه مردم قرار گرفته است هرشب از شبکه سوم سیما بر روی انتن میرود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۴:۱۶ پخش میشود و همچنین شبکه تماشا با یک روز تاخیر این سریال را بر ریو آنتن میبرد.

ساعت پخش تکرار قسمت دوم گاندو ۲ امروز ۲ فروردین ۱۴۰۰

این سریال درباره مسائل امنیتی کشورمان بوده که سعی شده جاسوسی های اسرائیل و کارهای خرابکارانه آنها در ایران را به تصویر بکشد که به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

باکس سریال‌های شبکه‌های مختلف سیما از شنبه ۳۰ اسفندماه و همزمان با تحویل سال نو، به‌روز می‌شود و پخش سریال‌های ویژه تعطیلات نوروزی کلید می‌خورد.

شبکه اول طی دو روز ۲۹ و ۳۰ اسفندماه، دو قسمت باقی‌مانده از سریال نوروزی سال گذشته خود یعنی «پایتخت ۶» را روانه آنتن می‌کند تا ابتدا پرونده این مجموعه بسته شود و پس از آن سری جدید سریال «نون خ» روانه آنتن شود.

شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۰ فصل دوم «گاندو» را در نظر گرفته است و برای اولین بار مخاطبان می‌توانند شاهد یک سریال امنیتی و جاسوسی در باکس نوروزی باشند.

«گاند و۲» در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۴:۳۰ و ۱:۱۵ بامداد است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *