سامانه ثمن جهش مسکن saman.mrud.ir +راهنمای ثبت نام

سامانه ثمن جهش مسکن saman.mrud.ir +راهنمای ثبت نام

تاریخ انتشار 30 مهر 1400 – Study time 3 minutes

سامانه ثمن جهش مسکن saman.mrud.ir +راهنمای ثبت نام در سامانه ثمن جهش مسکن را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سامانه ثمن جهش مسکن saman.mrud.ir +راهنمای ثبت نام

سامانه ثمن جهش مسکن

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تسهیلات مربوط به طرح ساخت سالانه یک میلیون مسکن در شورای عالی مسکن اجر خواهد شد و متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه ثمن آمادگی خود را اعلام کنند .

محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز درباره نحوه ثبت نام در این سامانه گفت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۸ مهر متقاضیان می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند.

شرایط ثبت نام د سامانه ثمن جهش مسکن

چهار شرط برای ثبت نام کنندگان وجود دارد که عبارتند از استفاده نکردن از امکانات دولتی زمین و مسکن و تسهیلات بخش مسکن از ابتدای انقلاب تا حالا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک و همچنین سکونت ۵ ساله در شهر مورد تقاضا و از همه مهمتر متاهل بودن و سرپرست خانوار بودن متقاضیان است همچنین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان برای رسیدگی به این متقاضیان دستور اجرای فوری را داده است

اکنون با آغاز دولت سیزدهم و در راستای اجرای شعار مسکنی دولت مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از انتقال کلیه مزایای طرح جهش تولید مسکن به طرح اقدام ملی مسکن خبر داده است.

وام جهش مسکن چقدر است؟

وامی که قرار است به متقاضیان پرداخت شود دارای سود 12 درصد بوده که بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.

تسهیلات برای متقاضیانی که در کلان شهرها زندگی می کنند ۴۰۰ میلیون تومان بوده با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ماهانه باید چیزی حدود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

در سایر شهرها تسهیلات طرح سامانه ۲۵۰ میلیون تومان می باشد متقاضیان باید ماهانه ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان پرداخت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *