نحوه ثبت نام در سامانه ایران من برای مسافرت سفر نوروزی

آدرس سامانه ایران من و نحوه ثبت نام در سامانه ایران من سفر نوروزی

نحوه ثبت نام در سامانه ایران من برای مسافرت سفر نوروزی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ستاد ملی مبارزه با کرونا شرایط ویژه ای را برای مسافرت های نوروزی در نظر گرفته است و بر خلاف سال گذشته که ممنوعیت تردد وجود داشت امسال فقط ممنوعیت تردد شامل کسانی خواهد شد که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند.

بر این اساس کسانی که تصمیم به مسافرت نوروزی در سال 1401 را دارند باید حتما به سامانه ایران من به نشانی omid.gov.ir مراجعه کنند و پلاک خودرو و کد ملی راننده خودرو را ثبت کنند تا بتوانند در نوروز 1401 مسافرت بروند.

افرادی که در سامانه ایران من ثبت نام نکرده باشند و اقدام به مسافرت کنند به ازای هر 24 ساعت  یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

نحوه ثبت نام در سامانه ایران من برای مسافرت سفر نوروزی

نحوه ثبت نام در سامانه ایران من

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره شرایط سفرهای نوروزی توضیحاتی ارائه داد ایشان در گفت و گویی با برنامه زنده شبکه خبر گفت برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا شهروندانی که در عید نوروز تصمیم به مسافرت دارند باید حداقل 2 دوز واکسن خود را زده باشند و سپس در سامانه ایران من ثبت نام کنند و شماره پلاک خودرو خود را ثبت کنند در غیر این صورت زمانی که سفر بروند دوربین های جاده آنها را ثبت کرده و هر ۲۴ ساعت یک میلیون تومان جریمه برای آنها در نظر گرفته می شود.

آدرس سامانه ایران من و نحوه ثبت نام در سامانه ایران من سفر نوروزی

همچنین کسانی که دوز سوم را نزده باشند اما از تزریق دوز دوم آنها سه ماه گذشته است می توانند به سفر بروند سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین ادامه داد در شرایط فعلی برای انجام سفرهای نوروزی هم استفاده از وسیله نقلیه شخصی و عمومی بلامانع است ضمن اینکه بخش سفر های عمومی به سامانه ایران من متصل شده است همچنین نحوه ردیابی خودروهای شخصی از الصاق کد ملی به پلاک وسایل نقلیه شخصی انجام می‌شود؛ دارنده این کد ملی‌ها که به پلاک خودرو متصل‌اند، باید واکسیناسیون را انجام داده باشند.

به گزارش دنیای اقتصاد جدیدترین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۲۲ میلیون و ۹۹۲ هزار نفر در کشور موفق شده اند ۳ دوز واکسن کرونا دریافت کنند. بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۲ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۶۳۵ نفر دوز اول، ۵۵ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۲۰ نفر دوز دوم و ۲۲ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۷۵۷ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۱ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۴۱۲ دوز رسید. در شبانه روز گذشته ۱۴۴ هزار و ۴۱۲ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

سامانه ایران من به نشانی omid.gov.ir در دسترش میباشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. اگر همچنین سامانه ای هنوز ثبت نشده بس چرا میگید برید ثبت نام کنید

  2. سلام آدرس سایتی که دادید مربوط به اصناف نه ثبت‌ پلاک ریدم به قیافتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *