آموزش و نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من +آدرس سایت

آموزش و نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من +آدرس سایت

آموزش و نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من +آدرس سایت و نحوه ثبت نام را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ستاد ملی مبارزه با کرونا  برنامه ای جدید را برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ اعلام کرد بر این اساس فقط کسانی حق مسافرت رفتن دارند که حداقل دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند. رانندگانی که صاحب پلاک خودرو هستند اگر قصد سفر نوروزی دارند باید در سامانه ایران من ثبت‌نام کنند. اما صاحبان پلاک خودرو چگونه می‌توانند در سامانه «ایران من» ثبت‌نام کنند؟

سامانه ایران من در حال حاضر مختل استو  مشکلاتی دارد که هیچکسی هنوز در آن ثبت نام نکرده است به احتمال زیادی در روز های اینده که مردم عزمشان را برای سفر جذم میکنند این اختلالات رفع شود.

آموزش و نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من +آدرس سایت

نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من

ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط ویژه‌ای را برای سفرهای نوروزی برای مسافران در نظر گرفته است افرادی که تصمیم دارند به سفر نوروزی بروند باید حتماً پلاک خود را در سامانه ایران من ثبت کرده باشند و کسانی می توانند این کار را انجام بدهند که حداقل 2 دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند در صورت تزریق نکردن واکسن کرونا به ازای هر ۲۴ ساعت تردد یک میلیون تومان جریمه خواهند شد و دوربین ها پلاک آنها را ثبت می کند و به سرعت اعمال قانون خواهند شد.

محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت به تجارت‌نیوز می‌گوید: «صاحبان پلاک خودرو در صورتی که قصد سفر دارند باید در سامانه ایران من ثبت‌نام کنند. آنها می‌توانند به آدرس omid.gov.ir بروند و در این سامانه اطلاعات خود را وارد کنند.»

اگر قصد دارید به سفر نوروزی بروید حتماً به سامانه ایران من مراجعه کنید و پلاک خودروی خود را در آن ثبت کنید همچنین کد ملی کسی که خودرو به نام او است را در سامانه وارد کنید که ثبت نام صورت بگیرد.

آموزش و نحوه ثبت پلاک خودرو واکسن کرونا در سامانه ایران من +آدرس سایت

ین توضیحاتی است که مقامات مسئول درباره ثبت‌نام خودروها در سامانه ایران من داده‌اند. اما نکته مهم ماجرا این است که هیچ سامانه‌ای با این نام هنوز طراحی نشده است. یعنی در حالی مقامات مسئول، مردم را به ثبت‌نام در این سامانه دعوت کرده‌اند که از سامانه ایران من هنوز رونمایی نشده است.

حسین قاسمی، دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفته محدودیت جدید تردد از بیستم اسفندماه اجرا می‌شود. بر این اساس پلاک های خودروهایی که در سامانه ایران من ثبت‌نام نکرده و واکسیناسیون آنها تایید نشود از ۲۰ اسفند در صورت تردد بین جاده ای جریمه می شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

9 نظر

  1. ایرج قدمی

    لعنت به واکسن اجباری

  2. هادی افضلی راد

    برای عبور و مرور ماشین

  3. هادی افضلی راد

    تردد وسیله نقلیه

  4. ابراهیم فرج پور

    عدم تطابق کد ملی باتاریخ تولد

  5. ابراهیم فرج پور

    نمایش عدم تطابق کد ملی با تاریخ تولد

  6. با سلام، هر چند باری که در سامانه ایران من به آدرسomid.gov.irبرای ثبت پلاک خودرو واکسن زده ها ثبت نام میکنم می‌گوید شماره ملی با تاریخ تولدتان مطابقت ندارد و متاسفانه نتوانستم ثبت پلاک خودرو را انجام دهم لطفا اطلاع رسانی کنید شماره تلفن پشتیبانی هم موجود نیست.

  7. مطمعنم کسی نتونسته ثبتنام کنه چون سایتی که طراحی کردن مشکل داره و عدم تطابق کد ملی با تاریخ تولد میزنه

  8. محمدگا کاشی فرد

    شماره کدملی باتاریخ تولدمطالقت ندارددرصورتیکه درتمام عملیات بانکی وادارات باهمین مدارک کارهاانجام میشه سیستم شمامشکل داره

  9. کسانی که واکسن زده اند ولی پلاک خودرو بنام خودشان نیست چرا باید جریمه بشن؟ این غیراز اینه که دولت مغازه باز کرده وجنس نفروخته پولش رو میگیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *